Питання в категорії
-
-
- Додаткові гроші
- Особливий номер
- Мобільний платіжний сервіс
- Перевірка балансу
- Переказ балансу
- Заплати за мій дзвінок
- СуперПароль
- Деталізований рахунок (для абонентів передплати)
- Деталізований рахунок (для контрактних абонентів)
- Переадресація
- Контроль балансу
- lifecell відео
- Заборона визначення номера
- Визначник прихованого номера
- Резервна SIM-картка
- Голосовий SMS
- Автовідповідач
- Сповістити мене
- Передзвони мені
- Управління дзвінками
- Передача даних та факсів
- Послуга "Мій новий номер"
- Інформаційні повідомлення від lifecell
- Послуга "SMS на домашній"
- Послуга "Зручна зміна"
- Послуга "Мій номер"
- Послуга "lifecell позика"
- Послуга "Мій номер та тарифний план"
- Міський номер
- Послуга "Об’єднаний рахунок"
- Корисні номери
- Міжнародні дзвінки
- Акції
- Питання стосовно SIM-карти
Як перевірити баланс?
Для перевірки залишку коштів на рахунку наберіть *111# та кнопка виклику.
Для перевірки залишку пакету послуг наберіть *121# та кнопка виклику.
Як перевірити баланс бонусного рахунку?
Щоб перевірити залишок бонусних коштів наберіть *111# та кнопка виклику.
Де переглянути детальну інформацію, на що було витрачено кошти?
Для зручного контролю витрат та управління послугами для всіх наших клієнтів ми розробили систему самообслуговування «Мій lifecell», а також мобільний додаток «Мій lifecell» для Iphone та Android. Ставши користувачем «Мій lifecell», Ви отримаєте безкоштовний доступ у будь-який час до наступних функцій та інформації:
- звіт про витрати на дзвінки та послуги, що було здійснено протягом місяця (сумарно за кожною статтею витрат)
- перегляд балансу та залишку послуг за тарифним планом
- зміна тарифного плану
- підключення та відключення додаткових послуг для дешевих SMS, Інтернет, міжнародних дзвінків, тощо
- встановлення переадресації дзвінків та заборони визначення номеру
- управління рекламно-інформаційними повідомленнями від lifecell
Як дізнатися, які платні послуги підключено за моїм номером?
Щоб переглянути, які платні послуги підключені за Вашим номером, наберіть *112# та кнопка виклику. За допомогою меню Ви зможете дізнатися:
- перелік активних послуг та послуг, що очікують оплати
- вартість послуг, термін дії та дату подовження на наступний період
- а також, відключити послуги, якими не бажаєте надалі користуватися
Як контролювати баланс близьких?
Скористайтесь безкоштовною послугою «Контроль балансу», за допомогою якої Ви зможете самостійно дізнаватися про низький баланс на рахунку Ваших близьких, щоб вчасно поповнити їм рахунок. Після підключення послуги Ви отримуватимете SMS, коли залишок на основному та бонусному рахунку абонента складатиме менше 5-ти гривень та менше1-ї гривні.
Для підключення наберіть комбінацію:
*123*31*380Х3ХХХХХХХ# та натисніть кнопку виклику, де 380Х3ХХХХХХХ – номер іншого абонента, стан рахунку якого Ви хочете перевіряти.
Після цього інший абонент отримає SMS з інформацією про послугу та вказівками, як підтвердити або відхилити запит для надання згоди на перевірку балансу. Для підключення послуги абонент має підтвердити запит протягом 3-х годин.
Щоб переглянути, які номери Ви контролюєте або кому Ви надали дозвіл на контроль балансу за Вашим номером, телефонуйте *123*32#.
Щоб відключити послугу за Вашим номером або видалити один з номерів, баланс якого Ви контролюєте, телефонуйте *123*32#.
Максимально можна підключити 5 номерів інших абонентів, за якими Ви бажаєте отримувати повідомлення про низький баланс.
Детальну інформацію про послугу дивіться тут.
Що таке бонусний рахунок?
Кожен індивідуальний абонент має два рахунки: основний рахунок, на якому обліковуються грошові кошти, внесені абонентом в рахунок оплати вартості послуг, та бонусний рахунок, на який автоматично нараховуються всі бонуси відповідно до умов акцій, тарифних планів, рекламних пропозицій тощо, що проводяться ТОВ «лайфселл».
1 бонус надає право отримати послуги загальною вартістю 1 гривня за рахунок сплачених абонентом коштів. Бонуси можна використовувати згідно умов використання бонусного рахунку.
Для індивідуальних абонентів бонуси можна використати для:
- отримання пакету послуг за своїм тарифним планом;
- здійснення дзвінків всередині мережі lifecell, дзвінків на номери інших операторів мобільного та фіксованого зв’язку по Україні;
- відправки SMS, MMS;
- використання мобільного Інтернету;
- здійснення переходу (міграції) на інший тарифний план та отримання деяких інших електронних комунікаційних послуг.
Для отримання вищевказаних електронних комунікаційних послуг в першу чергу використовуються бонуси з бонусного рахунку (у випадку їх наявності), при цьому спочатку використовуються бонуси з меншим строком дії. Після використання всіх бонусів, для оплати послуг починає використовуватись основний рахунок.
Бонуси не можна використати для:
- отримання послуг в роумінгу;
- здійснення міжнародних дзвінків;
- здійснення мобільних платежів;
- здійснення послуги «Переказ балансу»;
- отримання контент послуг;
- послуги «SMS на домашній».
Строк, протягом якого можна використати бонуси (строк дії бонусів) може бути різним та залежить від умов нарахування таких бонусів (згідно правил акцій, умов тарифних планів тощо). Кількість бонусів абонент може перевірити за допомогою комбінації *111#. Також кількість бонусів і строк їх дії абонент може перевірити в додатку Мій lifecell.
Строк дії бонусів починається з моменту їх нарахування. Бонуси, що не були використані протягом строку їх дії - анулюються, та жодним чином не відшкодовуються ТОВ «лайфселл».
Нарахування та наявність на бонусному рахунку абонента 1 бонусу означає виникнення та наявність у цього абонента права на отримання електронних комунікаційних послуг згідно з тарифами, за якими обслуговується абонент, на суму 1 грн. При цьому послуги, що надаються абоненту із застосуванням бонусів, надаються в рахунок грошових коштів, сплачених (внесених) на основний рахунок абонента, згідно умов відповідної акції, тарифного плану, рекламної пропозиції тощо.
Бонуси, які нараховуються на бонусний рахунок абонента, в жодному випадку не є грошовими коштами у прямому розумінні відповідно до чинного законодавства України. У випадку розірвання (відмови від зобов'язань) договору про надання телекомунікаційних (електронних комунікаційних) послуг, укладеного як у письмовій, так і усній формі (придбання абонентом стартового пакету та карток поповнення рахунку), бонуси анулюються і за будь-яких умов не повертаються абоненту у вигляді грошових коштів.
Отримання ТОВ «лайфселл» від споживачів сум збору на обов'язкове державне пенсійне страхування з вартості послуг стільникового рухомого зв'язку фактично є сплатою цього збору зазначеними платниками і не може розглядатися як отримання ТОВ «лайфселл» компенсації вартості наданих ТОВ «лайфселл» послуг.
Оператор залишає за собою право змінювати умови використання бонусного рахунку. Оператор залишає за собою право призупиняти нарахування бонусів/списувати бонуси/анулювати бонусний рахунок в односторонньому порядку без узгодження з абонентом у разі порушення таким абонентом чинного законодавства України.