Питання в категорії

 
Як перевірити та поповнити рахунок у роумінгу?

Як перевірити та поповнити рахунок у роумінгу?

Для перевірки рахунку набирайте код *111# та кнопку виклику. Запит безкоштовний.

Збираючись у подорож, радимо придбати запасну скретч-картку (картку поповнення рахунку) на випадок, якщо Вам потрібно буде поповнити рахунок, перебуваючи за кордоном. Якщо ж скретч-карти з собою немає, Ви завжди можете поповнити рахунок за допомогою платіжної карти Visa, Visa Electron і Master Card через Інтернет одним із таких способів:

  • На сайті lifecell у розділі «Поповнення рахунку». Комісія за поповнення не стягується.
  • Через мобільний додаток «Мій lifecell», який рекомендуємо встановити перед від’їздом. Доступний для телефонів на базі iOS та Android.
 
Які відмінності між платіжними партнерами?

Які відмінності між платіжними партнерами?

Сума поповнення через oplata.lifecell.com.ua від 1 до 500 грн.

Мінімальна сума поповнення через ПриватБанк – 5 грн.

Через Portmone.com ви можете поповнитись картками Cirrus/Maestro. Мінімальна сума поповнення через Portmone.com – 5 грн.

Через EasyPay можливо поповнити лише контрактний номер при поповненнях платіжною карткою, випущеною не українським банком.

 
Як поповнити рахунок без комісії?

Як поповнити рахунок без комісії?

Ви можете поповнювати рахунок без комісії на довільну суму від 5 грн за допомогою платіжної банківської картки Visa або MasterCard наступними способами:

  • онлайн через захищену систему на сайті lifecell
  • за безкоштовним номером 4012 або 5433 (необхідно обрати 6-й пункт меню «Оплата банківською картою»)

Детальніше про поповнення без комісії Ви можете дізнатись тут.

 
Як поповнити рахунок іншого абонента?

Як поповнити рахунок іншого абонента?

За допомогою скетч-карти зі свого телефону:

Щоб поповнити рахунок іншого абонента за допомогою скетч-карти наберіть наступну комбінацію: *111*1*<код скретч-карти>*<номер абонента в форматі 380X3XXXXXXX># та натисніть кнопку виклику. Або зателефонуйте 111 та слідуйте підказкам інформатора.

Інші способи:

  • через електронні термінали оплати (при цьому необхідно вказати номер іншого абонента)
  • за допомогою платіжної картки Visa, Visa Electron і Master Card через банкомати або миттєвого поповнення без комісії онлайн або подзвонивши на безкоштовні номери 4012 або 5433 (необхідно обрати 6-й пункт меню «Оплата банківською картою»).
 
Що робити, якщо код скетч-карти було пошкоджено?

Що робити, якщо код скетч-карти було пошкоджено?

Якщо при стиранні захисного покриття скетч-карти цифри коду поповнення було випадково пошкоджено для поповнення цією карткою, будь-ласка, зверніться до одного з центрів обслуговування абонентів у Вашому місті з пошкодженою карткою та паспортом або іншим документом, що засвідчує особу, і Ваш рахунок буде поповнено на номінал картки.

У разі якщо Ви можете чітко прочитати 13 з 14 цифр коду, Ви можете поповнити рахунок самостійно шляхом підбору цифри, що стерлась – у Вас є 10 спроб для введення коду.

Чи відповіли ми на ваше питання?
 
Що робити, якщо поповнення було здійснено на помилковий номер абонента?

Що робити, якщо поповнення було здійснено на помилковий номер абонента?

Якщо при поповненні рахунку або користуванні послугою «Переказ балансу» Ви неправильно вказали номер телефону або договору, і кошти були зараховані на номер іншого абонента, ми зробимо все можливе для переведення коштів на правильний номер. Для цього необхідно:

  1. Подзвонити в колл-центр lifecell за номером 5433 для миттєвого призупинення платежу. Якщо сума поповнення ще знаходиться у повному обсязі на рахунку іншого абонента, вона буде заблокована і не зможе витрачатись до переводу на правильний номер.
  2. Після цього звернутися до центру обслуговування lifecell з документом, що засвідчує особу та платіжним документом (це може бути квитанція у разі поповнення через термінал оплати, банкомат або онлайн-сервіси Portmone, Приват Банк та ін., скетч-карта) та заповнити заяву на переведення коштів. Після обробки звернення кошти будуть перераховані на правильний номер, про що ви отримаєте SMS-сповіщення.

Зверніть увагу, що повернення не можливе у наступних випадках:

  • відсутній платіжний документ, що підтверджує поповнення,
  • номер, який було введено помилково, відрізняється більш ніж на 1-2 цифри від правильного номеру. Проте можливе повернення, якщо пари цифр номеру було введено в невірному порядку (напр., 34-23 замість 23-34),
  • кошти вже повністю використано іншим абонентом. Якщо, кошти було використано частково, Вам буде перерахований залишок на момент проведення операції співробітником lifecell,
  • поповнення на суму менше 10 грн.

Якщо було здійснено помилковий переказ коштів за послугою «Переказ балансу» ми можемо здійснити їх переведення на правильний номер. Для цього необхідно:

  1. Зателефонувати до колл-центру за номером 5433 з Вашого телефону
  2. Вказати дату, суму переказу та номер абонента, на який Ви хотіли здійснити переказ
  3. Якщо кошти ще не були повністю витрачені іншим абонентом, вони будуть переведені на правильний номер на бонусний рахунок за умовами послуги «Переказ балансу».
 
Які банківські платіжні картки можна використовувати для поповнення рахунку в режимі онлайн?

Які банківські платіжні картки можна використовувати для поповнення рахунку в режимі онлайн?

Для поповнення рахунку в режимі онлайн через систему oplata.lifecell.com.ua можливо використовувати картки Visa, MasterCard і Maestro випущені всіма українськими банками, а також банками Азербайджану, Республіки Білорусь, Казахстану та Росії.

Для поповнення рахунку в режимі онлайн через системи ПриватБанк, Portmone.com та EasyPay ти можеш використовувати картки Visa і MasterCard, випущені всіма українськими банками.

Через Portmone.com також приймаються картки класу Cirrus/Maestro.

Через ПриватБанк, EasyPay та Portmone ти також можеш використовувати банківські картки, випущені за кордоном, однак, через EasyPay можливе поповнення лише номерів, що обслуговуються на умовах договору.

Якщо картка випущена в іноземній валюті, то з карти буде списана сума у тій валюті, в якій її видано, а компанія, що обслуговує поповнення рахунку в режимі онлайн, отримає відповідну суму в гривнях, за курсом платіжної системи (приблизно дорівнює курсу НБУ).

 
На яку суму можна поповнити рахунок в режимі онлайн?

На яку суму можна поповнити рахунок в режимі онлайн?

Через oplata.lifecell.com.ua сума поповнення складає від 5 до 5000 грн.

Цілодобову підтримку платежів через oplata.lifecell.com.ua здійснює ТОВ «лайфселл» та АТ «Райффайзен Банк Аваль»:

· з питань неможливості поповнення рахунку з причини негативної відповіді від банка прохання звертатися до банка, який випустив вашу картку;

· з питань неможливості поповнення рахунка з технічних причин, прохання звертатися до контакт-центру ТОВ «лайфселл» за телефонами 0 800 20 5433 - безкоштовно зі стаціонарних, 5433 - з мобільного lifecell;

· з питань проведення платежів (списання коштів з банківських карт) прохання звертатися до АТ «Райффайзен Банк Аваль» за телефонами: 0 (800) 500-738 або 495 91 91 (для м. Києва).

Через EasyPay ви можете поповнити рахунок на будь-яку необхідну тобі суму, але не менше, ніж на 1 грн. Через Portmone.com та ПриватБанк мінімальна сума поповнення – 5 грн.

Діють обмеження на максимальну суму поповнення та кількість операцій. За детальною інформацією звертайся до служби підтримки:


 
Яка комісія стягується з кожного платежу?

Яка комісія стягується з кожного платежу?

При поповненні рахунку через сайт www.lifecell.ua та через додаток Mій lifecell комісія з платежів не стягується.

 
Які гарантії безпеки проведення платежів?

Які гарантії безпеки проведення платежів?

Якщо сервіс проведення платежів забезпечує oplata.life.ua  :

·  Відповідальність за проведення платежів  несе АТ «Райффайзен Банк Аваль», на підставі договору інтернет – еквайрингу с компанією ТОВ «лайфселл»;

·  Безпека щодо проведенням платежів, зберігання, обробки,  передачі та управління даними власників платіжних карток забеспечуєстя наявністю у ТОВ «лайфселл» сертифіката PaymentCardIndustryDataSecurityStandard (PCIDSS);

·  АТ «Райффайзен Банк Аваль», надає платникам  цілодобову підтримку з приводу проведення платежів (списання коштів з банківських карток).

Якщо сервіс проведення платежів забезпечує Portmone.com:

  • Portmone.com уповноважена банками надавати таку послугу, і несе всю фінансову та юридичну відповідальність за безпеку проведення платежів.

  • Також ти можеш отримати письмове підтвердження здійснення платежу, яке буде включати всю необхідну інформацію щодо банківського платежу, номеру трансакції і коду авторизації та буде юридичним підтвердженням здійснення платежу. Для цього звернися, будь ласка, із запитом до служби підтримки за телефоном: +38 (044) 200-09-02 або за адресою:support@portmone.com

Якщо сервіс проведення платежів забезпечує ПриватБанк:

  • Високий рівень безпеки забезпечується технологією OTP (One-time Password).

  • Надійність та безпечність платежів підтверджена міжнародними сертифікатами Verified by Visa і MasterCard SecureCode.

  • Цілодобовий моніторинг платежів клієнтів в режимі on-line.

Якщо сервіс проведення платежів забезпечує EasyPay :

  • Відповідальність за платіж  несе Фінансова компанія "Контрактовий дім", яка має Ліцензію Держфінпослуг на переказ коштів серії АВ №518407 від 28.01.2011

  • Безпека розрахунків забезпечується технологією 3D Secure відповідно до стандартів  Verified by Visa і MasterCard SecureCode.

  • EasyPay надає платникам  цілодобову технічну підтримку.

Увага!

Використання чужої картки або її реквізитів без дозволу власника вважається шахрайством і переслідується законом. Під час здійснення платіжних операцій фіксується інформація, яку може бути використано для викриття шахрайства і доказу неправомірних дій.

 
Способи поповнення рахунку

Способи поповнення рахунку

ГОТІВКОЮ

Ви маєте можливість поповнити свій або будь-чий абонентський рахунок lifecell готівкою наступним чином:

  • придбавши скретч-карту або ваучер поповнення у місцях продажу
  • у банкоматах та відділеннях банків
  • через партнерську мережу терміналів оплати
  • у ексклюзивних магазинах lifecell

МИТТЄВЕ ПОПОВНЕННЯ ЗА ДОПОМОГОЮ БАНКІВСЬКОЇ КАРТКИ БЕЗ КОМІСІЇ

Ви можете поповнювати рахунок без комісії на довільну суму від 1 грн за допомогою платіжної банківської картки Visa або MasterCard наступними способами:

  • онлайн через захищену систему на сайті lifecell
  • за безкоштовним номером 4012 або 5433 (необхідно обрати 6-й пункт меню «Оплата банківською картою»)

БЕЗГОТІВКОВИМ РОЗРАХУНКОМ

Ви можете провести оплату за допомогою банківського переказу на банківський рахунок lifecell, вказаний нижче:

  • Райффайзен Банк Аваль (МФО–380805): №26004518994
 

Текст помилки

Коментар

Відправити відмінити
Ви вибрали занадто багато тексту