Питання в категорії
-
-
- Додаткові гроші
- Особливий номер
- Мобільний платіжний сервіс
- Перевірка балансу
- Переказ балансу
- Заплати за мій дзвінок
- СуперПароль
- Деталізований рахунок (для абонентів передплати)
- Деталізований рахунок (для контрактних абонентів)
- Переадресація
- Контроль балансу
- lifecell відео
- Заборона визначення номера
- Визначник прихованого номера
- Резервна SIM-картка
- Голосовий SMS
- Автовідповідач
- Сповістити мене
- Передзвони мені
- Управління дзвінками
- Передача даних та факсів
- Послуга "Мій новий номер"
- Інформаційні повідомлення від lifecell
- Послуга "SMS на домашній"
- Послуга "Зручна зміна"
- Послуга "Мій номер"
- Послуга "lifecell позика"
- Послуга "Мій номер та тарифний план"
- Міський номер
- Послуга "Об’єднаний рахунок"
- Корисні номери
- Міжнародні дзвінки
- Акції
- Питання стосовно SIM-карти
Які відмінності між платіжними партнерами?
Сума поповнення через oplata.lifecell.com.ua від 1 до 500 грн.
Мінімальна сума поповнення через ПриватБанк – 5 грн.
Через Portmone.com ви можете поповнитись картками Cirrus/Maestro. Мінімальна сума поповнення через Portmone.com – 5 грн.
Через EasyPay можливо поповнити лише контрактний номер при поповненнях платіжною карткою, випущеною не українським банком.
Як поповнити рахунок без комісії?
Ви можете поповнювати рахунок без комісії на довільну суму від 5 грн за допомогою платіжної банківської картки Visa або MasterCard наступними способами:
- онлайн через захищену систему на сайті lifecell
- за безкоштовним номером 4012 або 5433 (необхідно обрати 6-й пункт меню «Оплата банківською картою»)
Детальніше про поповнення без комісії Ви можете дізнатись тут.
Як поповнити рахунок іншого абонента?
За допомогою скетч-карти зі свого телефону:
Щоб поповнити рахунок іншого абонента за допомогою скетч-карти наберіть наступну комбінацію: *111*1*<код скретч-карти>*<номер абонента в форматі 380X3XXXXXXX># та натисніть кнопку виклику. Або зателефонуйте 111 та слідуйте підказкам інформатора.
Інші способи:
- через електронні термінали оплати (при цьому необхідно вказати номер іншого абонента)
- за допомогою платіжної картки Visa, Visa Electron і Master Card через банкомати або миттєвого поповнення без комісії онлайн або подзвонивши на безкоштовні номери 4012 або 5433 (необхідно обрати 6-й пункт меню «Оплата банківською картою»).
Що робити, якщо код скетч-карти було пошкоджено?
Якщо при стиранні захисного покриття скетч-карти цифри коду поповнення було випадково пошкоджено для поповнення цією карткою, будь-ласка, зверніться до одного з центрів обслуговування абонентів у Вашому місті з пошкодженою карткою та паспортом або іншим документом, що засвідчує особу, і Ваш рахунок буде поповнено на номінал картки.
У разі якщо Ви можете чітко прочитати 13 з 14 цифр коду, Ви можете поповнити рахунок самостійно шляхом підбору цифри, що стерлась – у Вас є 10 спроб для введення коду.
Які банківські платіжні картки можна використовувати для поповнення рахунку в режимі онлайн?
Для поповнення рахунку в режимі онлайн через систему oplata.lifecell.com.ua можливо використовувати картки Visa, MasterCard і Maestro випущені всіма українськими банками, а також банками Азербайджану, Республіки
Білорусь, Казахстану та Росії.
Для поповнення рахунку в режимі онлайн через системи ПриватБанк, Portmone.com та EasyPay ти можеш використовувати картки Visa і MasterCard, випущені всіма українськими банками.
Через Portmone.com також приймаються картки класу Cirrus/Maestro.
Через ПриватБанк, EasyPay та Portmone ти також можеш використовувати банківські картки, випущені за кордоном, однак, через EasyPay можливе поповнення лише номерів, що обслуговуються на умовах договору.
Якщо картка випущена в іноземній валюті, то з карти буде списана сума у тій валюті, в якій її видано, а компанія, що обслуговує поповнення рахунку в режимі онлайн, отримає відповідну суму в гривнях, за курсом платіжної системи (приблизно дорівнює курсу НБУ).
На яку суму можна поповнити рахунок в режимі онлайн?
Через oplata.lifecell.com.ua сума поповнення складає
від 5 до 5000 грн.
Цілодобову підтримку платежів через oplata.lifecell.com.ua здійснює ТОВ «лайфселл» та АТ «Райффайзен Банк Аваль»:
· з питань неможливості поповнення рахунку з причини негативної відповіді від банка прохання звертатися до банка, який випустив вашу картку;
· з питань неможливості поповнення рахунка з технічних причин, прохання звертатися до контакт-центру ТОВ «лайфселл» за телефонами 0 800 20 5433 - безкоштовно зі стаціонарних, 5433 - з мобільного lifecell;
· з питань проведення платежів (списання коштів з банківських карт) прохання звертатися до АТ «Райффайзен Банк Аваль» за телефонами: 0 (800) 500-738 або 495 91 91 (для м. Києва).
Через EasyPay ви можете поповнити рахунок на будь-яку необхідну тобі суму, але не менше, ніж на 1 грн. Через Portmone.com та ПриватБанк мінімальна сума поповнення – 5 грн.
Діють обмеження на максимальну суму поповнення та кількість операцій. За детальною інформацією звертайся до служби підтримки:
Portmone.com +38 (044) 200-09-02 або за адресою: support@portmone.com або до Онлайн підтримки
ПриватБанк 3700 (з мобільного) або за адресою: chatonline@privatbank.ua або до Онлайн підтримки
EasyPay +38 (044) 501-75-86 або за адресою: call-center@easysoft.com.ua
Яка комісія стягується з кожного платежу?
При поповненні рахунку через сайт www.lifecell.ua та через додаток Mій lifecell комісія з платежів не стягується.
Які гарантії безпеки проведення платежів?
Якщо сервіс проведення платежів забезпечує oplata.life.ua :
· Відповідальність за проведення платежів несе АТ «Райффайзен Банк Аваль», на підставі договору інтернет – еквайрингу с компанією ТОВ «лайфселл»;
· Безпека щодо проведенням платежів, зберігання, обробки, передачі та управління даними власників платіжних карток забеспечуєстя наявністю у ТОВ «лайфселл» сертифіката PaymentCardIndustryDataSecurityStandard (PCIDSS);
· АТ «Райффайзен Банк Аваль», надає платникам цілодобову підтримку з приводу проведення платежів (списання коштів з банківських карток).
Якщо сервіс проведення платежів забезпечує Portmone.com:
Portmone.com уповноважена банками надавати таку послугу, і несе всю фінансову та юридичну відповідальність за безпеку проведення платежів.
Також ти можеш отримати письмове підтвердження здійснення платежу, яке буде включати всю необхідну інформацію щодо банківського платежу, номеру трансакції і коду авторизації та буде юридичним підтвердженням здійснення платежу. Для цього звернися, будь ласка, із запитом до служби підтримки за телефоном: +38 (044) 200-09-02 або за адресою:support@portmone.com
Якщо сервіс проведення платежів забезпечує ПриватБанк:
Високий рівень безпеки забезпечується технологією OTP (One-time Password).
Надійність та безпечність платежів підтверджена міжнародними сертифікатами Verified by Visa і MasterCard SecureCode.
Цілодобовий моніторинг платежів клієнтів в режимі on-line.
Якщо сервіс проведення платежів забезпечує EasyPay :
Відповідальність за платіж несе Фінансова компанія "Контрактовий дім", яка має Ліцензію Держфінпослуг на переказ коштів серії АВ №518407 від 28.01.2011
Безпека розрахунків забезпечується технологією 3D Secure відповідно до стандартів Verified by Visa і MasterCard SecureCode.
EasyPay надає платникам цілодобову технічну підтримку.
Увага!
Використання чужої картки або її реквізитів без дозволу власника вважається шахрайством і переслідується законом. Під час здійснення платіжних операцій фіксується інформація, яку може бути використано для викриття шахрайства і доказу неправомірних дій.
Способи поповнення рахунку
ГОТІВКОЮ
Ви маєте можливість поповнити свій або будь-чий абонентський рахунок lifecell готівкою наступним чином:
- придбавши скретч-карту або ваучер поповнення у місцях продажу
- у банкоматах та відділеннях банків
- через партнерську мережу терміналів оплати
- у ексклюзивних магазинах lifecell
МИТТЄВЕ ПОПОВНЕННЯ ЗА ДОПОМОГОЮ БАНКІВСЬКОЇ КАРТКИ БЕЗ КОМІСІЇ
Ви можете поповнювати рахунок без комісії на довільну суму від 1 грн за допомогою платіжної банківської картки Visa або MasterCard наступними способами:
- онлайн через захищену систему на сайті lifecell
- за безкоштовним номером 4012 або 5433 (необхідно обрати 6-й пункт меню «Оплата банківською картою»)
БЕЗГОТІВКОВИМ РОЗРАХУНКОМ
Ви можете провести оплату за допомогою банківського переказу на банківський рахунок lifecell, вказаний нижче:
- Райффайзен Банк Аваль (МФО–380805): №26004518994
Що робити, якщо поповнення було здійснено на помилковий номер абонента?
Якщо при поповненні рахунку або користуванні послугою «Переказ балансу» Ви неправильно вказали номер телефону або договору, і кошти були зараховані на номер іншого абонента, ми зробимо все можливе для переведення коштів на правильний номер. Для цього необхідно:
- Подзвонити в колл-центр lifecell за номером 5433 для миттєвого призупинення платежу. Якщо сума поповнення ще знаходиться у повному обсязі на рахунку іншого абонента, вона буде заблокована і не зможе витрачатись до переводу на правильний номер.
- Після цього звернутися до центру обслуговування lifecell або через web-chat/BiP/Соціальні мережі до контакт-центру lifecell з документом, що засвідчує особу та платіжним документом (це може бути квитанція у разі поповнення через термінал оплати, банкомат або онлайн-сервіси Portmone, Приват Банк та ін., скетч-карта) та заповнити заяву на переведення коштів. Після обробки звернення кошти будуть перераховані на правильний номер, про що ви отримаєте SMS-сповіщення.
Зверніть увагу, що повернення не можливе у наступних випадках:
- відсутній платіжний документ, що підтверджує поповнення,
- номер, який було введено помилково, відрізняється більш ніж на 1-2 цифри від правильного номеру. Проте можливе повернення, якщо пари цифр номеру було введено в невірному порядку (напр., 34-23 замість 23-34),
- кошти вже повністю використано іншим абонентом. Якщо, кошти було використано частково, Вам буде перерахований залишок на момент проведення операції співробітником lifecell,
- поповнення на суму менше 10 грн.
Якщо було здійснено помилковий переказ коштів за послугою «Переказ балансу» ми можемо здійснити їх переведення на правильний номер. Для цього необхідно:
- Зателефонувати до колл-центру за номером 5433 з Вашого телефону
- Вказати дату, суму переказу та номер абонента, на який Ви хотіли здійснити переказ
- Якщо кошти ще не були повністю витрачені іншим абонентом, вони будуть переведені на правильний номер на бонусний рахунок за умовами послуги «Переказ балансу».
Як перевірити та поповнити рахунок у роумінгу?
Для перевірки залишку мегабайт, хвилин та замовлення додаткових послуг у роумінгу наберіть *108# (безкоштовно).
Для перевірки рахунку набирайте код *111# та кнопку виклику. Запит безкоштовний.
Ви завжди можете поповнити рахунок за допомогою платіжної карти Visa, Visa Electron і Master Card через Інтернет одним із таких способів:
- На сайті lifecell у розділі «Поповнення рахунку». Комісія за поповнення не стягується.
- Через мобільний додаток «Мій lifecell», який рекомендуємо встановити перед від’їздом. Доступний для телефонів на базі iOS та Android.