Питання в категорії
-
-
- Додаткові гроші
- Особливий номер
- Мобільний платіжний сервіс
- Перевірка балансу
- Переказ балансу
- Заплати за мій дзвінок
- СуперПароль
- Деталізований рахунок (для абонентів передплати)
- Деталізований рахунок (для контрактних абонентів)
- Переадресація
- Контроль балансу
- lifecell відео
- Заборона визначення номера
- Визначник прихованого номера
- Резервна SIM-картка
- Голосовий SMS
- Автовідповідач
- Сповістити мене
- Передзвони мені
- Управління дзвінками
- Передача даних та факсів
- Послуга "Мій новий номер"
- Інформаційні повідомлення від lifecell
- Послуга "SMS на домашній"
- Послуга "Зручна зміна"
- Послуга "Мій номер"
- Послуга "lifecell позика"
- Послуга "Мій номер та тарифний план"
- Міський номер
- Послуга "Об’єднаний рахунок"
- Корисні номери
- Міжнародні дзвінки
- Акції
- Питання стосовно SIM-карти
Як перевірити, які послуги вже підключено?
Для цього необхідно набрати на своєму телефоні короткий номер *112# та кнопку виклику.
Як відключити послугу «Безлімітний місяць»?
Для відключення послуги необхідно набрати короткий номер *141*045# та кнопку виклику.
Що я буду отримувати та сплачувати після підключення послуги «Безлімітний місяць»?
Після підключення послуги та сплати платежу 45 грн з усіма податками та зборами Ви з наступного дня після підключення будете отримувати пакети (безліміт на life:), 40 SMS по Україні та 100 МБ Інтернету) щодня протягом 30 календарнихднів без стягнення денної плати.
Якщо Ви підключили послугу одноразово, то після закінчення 30-денного строку у Вас знову буде стягуватись денна плата тарифного плану «Шалений день класичний» та нараховуватись денні пакети послуг.
Якщо Ви підключили послугу на постійній основі, то послуга буде продовжуватись кожні 30 календарних днів при наявності необхідної суми на Вашому рахунку.
Якщо після закінчення 30-денного строку у Вас на рахунку менше 45 грн, буде стягуватись денна плата тарифного плану «Шалений день класичний» 2,00 грн. Як тільки Ви поповните рахунок на суму 45 грн або більше одним платежем, послугу буде подовжено на наступні 30 календарних днів.
Якщо після закінчення 30-денного строку у Вас на рахунку менше 2,00 грн, то пакети послуг не будуть нараховуватись до наступного поповнення рахунку на необхідну суму.
Як дізнатись, до якої дати сплачений пакет тарифного плану з послугою «Безлімітний місяць»?
Для цього необхідно набрати на своєму телефоні короткий номер *121# та кнопку виклику.
Що відбудеться після відключення послуги «Безлімітний місяць»?
Після відключення послуги «Безлімітний місяць» денні пакети послуг будуть нараховуватись до кінця сплаченого періоду. Після закінчення 30-денного строку буде стягуватись денна плата тарифного плану «Шалений день класичний».
Наприклад, якщо ви підключили послугу 01.06.2015, то денні пакети послуг будуть нараховуватись з 02.06.2015 по 01.07.2015 включно. Якщо ви відключили послугу 20.06.2015, то денні пакети тарифного плану будуть нараховуватись до 01.07.2015 включно, а з 02.07.2015 з вас буде стягуватись денна плата тарифного плану у розмірі 2,00 грн.