Питання в категорії
-
-
- Додаткові гроші
- Особливий номер
- Мобільний платіжний сервіс
- Перевірка балансу
- Переказ балансу
- Заплати за мій дзвінок
- СуперПароль
- Деталізований рахунок (для абонентів передплати)
- Деталізований рахунок (для контрактних абонентів)
- Переадресація
- Контроль балансу
- lifecell відео
- Заборона визначення номера
- Визначник прихованого номера
- Резервна SIM-картка
- Голосовий SMS
- Автовідповідач
- Сповістити мене
- Передзвони мені
- Управління дзвінками
- Передача даних та факсів
- Послуга "Мій новий номер"
- Інформаційні повідомлення від lifecell
- Послуга "SMS на домашній"
- Послуга "Зручна зміна"
- Послуга "Мій номер"
- Послуга "lifecell позика"
- Послуга "Мій номер та тарифний план"
- Міський номер
- Послуга "Об’єднаний рахунок"
- Корисні номери
- Міжнародні дзвінки
- Акції
- Питання стосовно SIM-карти
Яке покриття у мережі lifecell?
Мережа оператора lifecell покриває 99% території України. Станом на кінець другого кварталу 2016 року, активна абонентська база lifecell становить 9,7 мільйона користувачів.
Яка тривалість одного дзвінка за тарифом 0 коп/хв?
Максимальна тривалість одного вихідного дзвінка всередині мережі lifecell з тарифом 0 коп/хв становить 30 хвилин.
Номери екстреного виклику
Пожежна охорона / служба порятунку 101
Поліція 102
Швидка медична допомога 103
Аварійна служба газу 104
Дзвінки на номери цих екстрених служб безкоштовні.
Як дзвонити?
- на номер абонента lifecell — +38 063 (або 093, 073) ХХХ ХХ ХХ
- на номер абонента іншого українського оператора мобільного зв’язку — 0 код оператора ХХХ ХХ ХХ
- на міський номер у межах України — 0 код міста ХХХ ХХ ХХ
- за кордон з України та перебуваючи за кордоном — у будь-яку іншу країну (у роумінгу) — + код країни, код міста (або код оператора) ХХХ ХХ ХХ, де «0» — це код доступу до міжміської мережі зв’язку, «63», «73» та «93» — коди мережі lifecell, ХХХ ХХ ХХ — номер телефону абонента.
Як відмовитися від послуги «Деталізований рахунок (абонентам передплати)»?
Заходьте на Мій lifecell, в розділі «Платежі та витрати» обирайте послугу «Деталізований рахунок» - «Відключити послугу». Пропозицію буде деактивовано після підтвердження Персональним паролем.
Налаштування
Замовити налаштування послуг ти можеш за допомогою комбінації *123*6# або надіславши SMS на номер 123 з текстом:
- INTERNET — щоб отримати налаштування для Інтернету з телефону або планшету
- F – щоб отримати налаштування для послуги «Вільний доступ»
- A – щоб отримати налаштування для послуги «lifecell Архів»
- WAP — щоб отримати налаштування WAP
- ALL — щоб отримати всі налаштування, які підтримуються твоїм телефоном.
Як отримати автоматичні налаштування?
Для замовлення доставки автоматичних налаштувань на твій телефон скористайся одним з наступних способів:
- Подзвони *123#, вибери категорію Na zvyazku, Nalashtuvannya telefonu.
- Подзвони за номером 5433 (дзвінки в межах України безкоштовні) та зв'яжися з оператором інформаційно-сервісного центру. Назви свій номер телефону і послугу, після цього необхідні налаштування будуть одразу відправлені на твій телефон.
Що таке сервісне SMS-повідомлення (сповіщення)?
В налаштуваннях кінцевого (термінального) обладнання зі встановленою операційною системою Android / Windows / iOS міститься розділ щодо сервісних SMS-повідомлень (сповіщень). Такі SMS-повідомлення смартфон генерує самостійно при здійсненні вихідних дзвінків на безкоштовні номери екстрених служб (101/102/103/104/112), а також при реєстрації номера в облікових записах Mi Account, Google, Apple ID тощо. Також смартфон самостійно ініціює відправлення сервісних SMS-повідомлень на певний номер. При цьому, в розділі обліку вихідних SMS-повідомлень на смартфоні останні не відображаються.
Для уникнення тарифікації таких SMS-повідомлень абоненти мають можливість в налаштуваннях власного кінцевого обладнання самостійно відключити дозвіл на відправлення сервісних SMS-повідомлень. Назву такого розділу в налаштуваннях певного смартфону можна знайти в інструкції до останнього або звернувшись до сервісного центру виробника.