Питання в категорії

 
Чому не виходить підключитися до потрібної мережі роумінг-оператора?

Чому не виходить підключитися до потрібної мережі роумінг-оператора?

Це може означати, що Ви перебуваєте в місці, де відсутній сигнал даного оператора або сигнал слабкий. У такому випадку рекомендуємо перезавантажити телефон (вимкнути і знову увімкнути) та повторити пошук оператора вручну. Якщо в даному місці сигнал відсутній, повторіть вибір мережі, перемістившись по місцевості туди, де сигнал цього оператора стабільний.

Компанія «Астеліт» не несе відповідальність за роботу іноземних операторів, в мережах яких Ви реєструєтеся, перебуваючи за кордоном.

Чи відповіли ми на ваше питання?
 
Як перевірити та поповнити рахунок у роумінгу?

Як перевірити та поповнити рахунок у роумінгу?

Для перевірки рахунку набирайте код *111# та кнопку виклику. Запит безкоштовний.

Збираючись у подорож, радимо придбати запасну скретч-картку (картку поповнення рахунку) на випадок, якщо Вам потрібно буде поповнити рахунок, перебуваючи за кордоном. Якщо ж скретч-карти з собою немає, Ви завжди можете поповнити рахунок за допомогою платіжної карти Visa, Visa Electron і Master Card через Інтернет одним із таких способів:

  • На сайті lifecell у розділі «Поповнення рахунку». Комісія за поповнення не стягується.
  • Через мобільний додаток «Мій lifecell», який рекомендуємо встановити перед від’їздом. Доступний для телефонів на базі iOS та Android.
 
Переадресація з номера іншого мобільного оператора

Переадресація з номера іншого мобільного оператора

Якщо ти користуєшся послугами іншого мобільного оператора, але вирушив у подорож з SIM-карткою lifecell і бажаєш в роумінгу отримувати дзвінки, які надходять на твій номер іншого оператора, набери на телефоні з SIM-карткою іншого оператора комбінацію **21*+380ххххххххх#,

де: +380ххххххххх - твій новий номер «Легкий роумінг».

Для того, щоб відмінити переадресацію, набери на телефоні іншого оператора наступну комбінацію: ##002#.

 
Що означає вибір мережі?

Що означає вибір мережі?

Після вибору мережі в ручному режимі, телефон буде використовувати тільки обрану мережу. Якщо в якийсь час ця мережа буде недоступна, то на екрані з'явиться надпис «Немає сервісу» («No service») і здійснення дзвінків, відправка повідомлень чи доступ до мережі Інтернет в мережі даного оператора будуть недоступними. Це може означати, що Ви перебуваєте в місці, де відсутній сигнал даного оператора або сигнал є слабким. У такому випадку рекомендуємо перезавантажити телефон (вимкнути і знову ввімкнути) та повторити пошук оператора вручну. Якщо в даному місці сигал відсутій, повторіть вибір мережі перемістившись по місцевості туди, де сигнал даного оператора є стабільним.

Обравши автоматичний режим вибору оператора, телефон буде підключатися до тієї мережі, сигнал якої є найбільш сильним та може автоматично переключатися з однієї мережі в іншу.

Компанія «лайфселл» не несе відповідальність за роботу іноземних операторів, в мережах яких Ви реєструєтесь, перебуваючи за кордоном.

 
Як тарифікується переадресація у роумінгу?

Як тарифікується переадресація у роумінгу?

Лише безумовна переадресація, тобто переадресація всіх викликів, не потребує додаткової оплати в роумінгу. У випадку ж, якщо ввімкнена переадресація за умовами «Немає відповіді», «Недоступний» чи «Зайнято», то тарифікація такого переадресованого виклику буде здійснюватися як два дзвінка одночасно - вхідний дзвінок у роумінгу та вихідний дзвінок у роумінгу.  

Зверніть увагу! Переадресація за умови «Зайнято» означає, що якщо Ви розмовляєте з кимось по телефону та послуга утримання виклику у Вас не активована, то замість гудків «зайнято» вхідний виклик автоматично буде переадресовуватися на встановлений Вами номер телефону, тобто буде спрацьовувати умовна переадресація. Також, у випадку відхилення вхідного виклику, шляхом натискання кнопки завершення виклику, дзвінок автоматично буде переадресовуватися на Автовідповідач, тобто буде спрацьовувати умовна переадресація. Тарифікація такого виклику буде здійснюватися як вхідний дзвінок у роумінгу та вихідний дзвінок у роумінгу.

Щоб скасувати всі типи переадресації, наберіть ##002# і натисніть кнопку виклику.

 
Як перевірити наявність та відключити заборони в телефоні?

Як перевірити наявність та відключити заборони в телефоні?

Перевірити наявність встановлених заборон на здійснення / прийом дзвінків, відправку / прийом SMS або Інтернет Ви можете в меню свого телефону, керуючись інструкцією або скориставшись одним з наступних кодів:

Вихідні дзвінки та SMS

Запит стану послуги

*#33*#

Відміна

#33*<пароль>#

Вхідні дзвінки та SMS

Запит стану послуги

*#35*#

Відміна

#35*< пароль >#

Вихідні міжнародні дзвінки та SMS

Запит стану послуги

*#331*#

Відміна

#331*< пароль >#

Вхідні дзвінки та SMS за межами України

Запит стану послуги

*#351*#

Відміна

#351*< пароль>#

Відміна всіх видів заборон на дзвінки

Встановлення

#330*< пароль >#

, де пароль - це чотири цифри, які абонент встановлює в телефоні самостійно.


 
Чи можна використовувати бонуси в роумінгу?

Чи можна використовувати бонуси в роумінгу?

Ні. Тарифікація послуг у роумінгу здійснюється тільки з основного рахунку, бонусні кошти, хвилини, повідомлення та МБ в роумінгу не діють.


 
В якому форматі необхідно набирати номер телефону?

В якому форматі необхідно набирати номер телефону?

Перебуваючи за кордоном номер телефону слід набирати в міжнародному форматі:

+, код країни, код міста (код мережі оператора), номер телефону

Наприклад:

щоб зателефонувати в центр підтримки абонентів lifecell, слід набирати:

+380635433111,

де «+» - міжнародний префікс*,

380 - код України,

63 - код мережі lifecell (63 або 93),

5433111 - номер телефону.

*Правила набору символу «+» Ви знайдете в інструкції до Вашого телефонного апарату.

 
Як перевірити, чи підключена послуга «Легкий роумінг»?

Як перевірити, чи підключена послуга «Легкий роумінг»?

Наберіть комбінацію *112# та оберіть розділ «Активні послуги». Якщо послуга підключена за Вашим номером на даний момент, то вона буде відображена в списку.

Для підключення послуги «Легкий роумінг» набирайте *141*3#.

 
Як зв'язатись з представником служби підтримки lifecell?

Як зв'язатись з представником служби підтримки lifecell?

Зателефонуйте за номером 0635433111.

Дзвінок безкоштовний.


 
Як зв'язатися із представником служби підтримки lifecell?

Як зв'язатися із представником служби підтримки lifecell?

Зателефонуйте за номером +38 063 543 31 11.

Дзвінок коштує, як дзвінок в Україну у відповідності до Ваших діючих тарифів у роумінгу.

 
Як запобігти небажаним витратам під час перебування за кордоном?

Як запобігти небажаним витратам під час перебування за кордоном?

Для використання послуг роумінгу та запобігання непередбачуваних витрат під час закордонних подорожей перед від'їздом за кордон важливо виконати ряд простих рекомендацій:

  • оберіть вигідну пропозицію для роумінгу в тій країні, куди Ви вирушаєте,
  • ознайомтесь зі стандартними тарифами на послуги мобільного зв’язку у роумінгу в цій країні,
  • переконайтесь, що Ви маєте достатньо коштів на Вашому основному рахунку для використання послуг роумінгу,
  • переконайтесь, що на Вашому телефоні не встановлені заборони на дзвінки, SMS чи Інтернет та при необхідності відмініть їх. Для зняття всіх заборон на дзвінки наберіть комбінацію #330*0000# кнопка виклику.
  • перевірте налаштування послуги Інтернет та автоматичного оновлення програм через Інтернет у Вашому смартфоні з метою запобігання непередбачуваних витрат, адже смартфон може використовувати Інтернет трафік для оновлення програмного забезпечення без Вашого відому,
  • уважно перевірте та, при необхідності, скасуйте всі активні типи переадресації на Вашому номері. Зверніть увагу, якщо ввімкнена переадресація за умовами «Немає відповіді», «Недоступний» чи «Зайнято», то тарифікація такого переадресованого виклику буде здійснюватися як два дзвінка одночасно - вхідний дзвінок у роумінгу та вихідний дзвінок у роумінгу. Щоб скасувати всі типи переадресації, наберіть ##002# і натисніть кнопку виклику.

Приємних подорожей з lifecell!

Чи відповіли ми на ваше питання?
 
Якою буде тарифікація MMS у роумінгу?

Якою буде тарифікація MMS у роумінгу?

Якщо ви надсилаєте MMS на номер українського мобільного оператора, то тарифікація здійснюється відповідно до умов вашого тарифного плану, або за стандартною вартістю. Додатково тарифікується GPRS трафік відповідно мережі реєстрації та умов пропозиції"Легкий роумінг".

Якщо ви надсилаєте MMS на номер закордонного оператора, то тарифікація здійснюється по тарифу 5.00 грн (з ПДВ та ПФ). Додатково тарифікується GPRS трафік відповідно мережі реєстрації та умов пропозиції "Легкий роумінг".

 
Як встановити правильну мережу роумінг-оператора для роботи послуги «Легкий роумінг»?

Як встановити правильну мережу роумінг-оператора для роботи послуги «Легкий роумінг»?

Для цього скористайтеся відео-інструкцією, обравши свою модель телефону. Якщо Вашої моделі телефону в списку не зазначено, рекомендуємо звернутися до інструкції до Вашого телефону.


Чи відповіли ми на ваше питання?
 
Як в роумінгу буде відображатися назва оператора на екрані мого телефона?

Як в роумінгу буде відображатися назва оператора на екрані мого телефона?

Можливі разні варіанти відображення назви одного оператора на екрані телефону. Щоб дізнатися, як може відображатися назва оператора на екрані телефона в обраній вамі країні, перегляньте доданий файл.

 
Як заощадити на послугах зв'язку під час закордонних подорожей?

Як заощадити на послугах зв'язку під час закордонних подорожей?

Для економії на послугах зв'язку під час перебування за кордоном рекомендуємо підключити послугу «Легкий роумінг», обравши зручний для себе варіант використання (на 30 днів або на постійній основі). Перебуваючи за кордоном у 58 країнах з послугою «Легкий роумінг» ви отримуєте дешеві дзвінки від 2,49 грн/хв, дешевий Інтернет - від 0,29 грн/МБ, плата за з'єднання не стягується. Абоненти lifecell у Україні мають можливість телефонувати абонентам lifecell у роумінгу за тарифом 0 грн/хв.

Чи відповіли ми на ваше питання?
 
Для чого, перебуваючи за кордоном, потрібно обирати мережу роумінг-оператора в телефоні вручну, якщо я користуюся послугою «Легкий роумінг»?

Для чого, перебуваючи за кордоном, потрібно обирати мережу роумінг-оператора в телефоні вручну, якщо я користуюся послугою «Легкий роумінг»?

Дешеві тарифи згідно з умовами послуги «Легкий роумінг» діють тільки в певних мережах роумінг-партнерів. Перелік роумінг-партнерів у різних країнах Ви можете подивитися в описі послуги «Легкий роумінг». Тому по приїзді за кордон необхідно зареєструвати телефон у потрібній мережі вручну.

Після вибору мережі вручну, телефон буде використовувати тільки цю мережу. Якщо в якийсь час мережа буде недоступна, то на екрані з'явиться напис «Немає мережі» («No service»). Це може означати, що Ви перебуваєте в місці, де відсутній сигнал даного оператора або сигнал слабкий. У такому випадку рекомендуємо перезавантажити телефон (вимкнути і знову увімкнути) та повторити пошук оператора вручну. Якщо в даному місці сигнал відсутній, повторіть вибір мережі, перемістившись по місцевості туди, де сигнал цього оператора стабільний.

Якщо встановлений автоматичний режим вибору оператора за кордоном, телефон буде підключатися до тієї мережі, сигнал якої є найбільш сильним і може автоматично перемикатися з однієї мережі в іншу. У цьому випадку тарифікація дзвінків, SMS може здійснюватись як за умовами послуги «Легкий роумінг», так і за стандартними тарифами у роумінгу.

Компанія «Астеліт» не несе відповідальність за роботу іноземних операторів, в мережах яких Ви реєструєтеся, перебуваючи за кордоном.

Чи відповіли ми на ваше питання?
 

Текст помилки

Коментар

Відправити відмінити
Ви вибрали занадто багато тексту