Питання в категорії
-
-
- Додаткові гроші
- Особливий номер
- Мобільний платіжний сервіс
- Перевірка балансу
- Переказ балансу
- Заплати за мій дзвінок
- СуперПароль
- Деталізований рахунок (для абонентів передплати)
- Деталізований рахунок (для контрактних абонентів)
- Переадресація
- Контроль балансу
- lifecell відео
- Заборона визначення номера
- Визначник прихованого номера
- Резервна SIM-картка
- Голосовий SMS
- Автовідповідач
- Сповістити мене
- Передзвони мені
- Управління дзвінками
- Передача даних та факсів
- Послуга "Мій новий номер"
- Інформаційні повідомлення від lifecell
- Послуга "SMS на домашній"
- Послуга "Зручна зміна"
- Послуга "Мій номер"
- Послуга "lifecell позика"
- Послуга "Мій номер та тарифний план"
- Міський номер
- Послуга "Об’єднаний рахунок"
- Корисні номери
- Міжнародні дзвінки
- Акції
- Питання стосовно SIM-карти
Як перевірити, які послуги вже підключено?
Для цього необхідно набрати на своєму телефоні короткий номер *112# та кнопку виклику.
Як та коли я можу підключити послугу «Шаледний день кредит»?
Для підключення або відключення послуги необхідно набрати короткий номер *141*32# та кнопку виклику.
Підключити послугу можна лише якщо ви підключились до мережі lifecell більше 90 днів тому.
Як саме відбувається користування послугами в кредит та їх оплата потім?
Якщо на Вашому рахунку недостатньо коштів для внесення денної плати та у Вас підключення послуга «Шалений день кредит, Вам все одно буде нараховано денний пакет тарифного плану (безліміт на номери lifecell, 40 SMS по Україні та 40 МБ Інтернету).
Денна плата почне стягуватись в мінус лише з першого дня користування пакетом
послуг (дзвінків в мережі lifecell, SMS або Інтернету), проте
максимально 3 дні.
Після наступного поповнення борг буде автоматично погашено.
Чи можна користуватись додатковими послугами в кредит?
Ні, в
кредит можна користуватись лише денним пакетом тарифного плану «lifecell шалений день».