Питання в категорії
-
-
- Додаткові гроші
- Особливий номер
- Мобільний платіжний сервіс
- Перевірка балансу
- Переказ балансу
- Заплати за мій дзвінок
- СуперПароль
- Деталізований рахунок (для абонентів передплати)
- Деталізований рахунок (для контрактних абонентів)
- Переадресація
- Контроль балансу
- lifecell відео
- Заборона визначення номера
- Визначник прихованого номера
- Резервна SIM-картка
- Голосовий SMS
- Автовідповідач
- Сповістити мене
- Передзвони мені
- Управління дзвінками
- Передача даних та факсів
- Послуга "Мій новий номер"
- Інформаційні повідомлення від lifecell
- Послуга "SMS на домашній"
- Послуга "Зручна зміна"
- Послуга "Мій номер"
- Послуга "lifecell позика"
- Послуга "Мій номер та тарифний план"
- Міський номер
- Послуга "Об’єднаний рахунок"
- Корисні номери
- Міжнародні дзвінки
- Акції
- Питання стосовно SIM-карти
За який період можна отримати деталізований рахунок?
Ти можеш одержати друковану версію деталізованого рахунку за будь-який з останніх шести місяців, за винятком поточного місяця.
Якщо ти
бажаєш одержати друковану
версію деталізованого рахунку за декілька минулих місяців, вартість послуги
буде дорівнювати вартості отримання рахунку за один місяць, помножену на
кількість місяців.
Електрона версія деталізованого рахунку включає інформацію
за поточний місяць, за виключенням поточної доби. Деталізовані рахунки за
попередні сплачені місяці доступні для перегляду у системі самообслуговування «Мій lifecell»
протягом 6 місяців.
Як відмовитися від отримання деталізованого рахунку на постійній основі?
Для того, щоб відмовитися від отримання друкованої версії деталізованого рахунку на постійній основі, відвідай один із центрів обслуговування абонентів lifecell і за наявності документа, що підтверджує особу, оформи відповідну заяву.
Відмовитися від отримання електронної версії деталізованого
рахунку на постійній основі можна за допомогою системи самообслуговування «Мій lifecell»,
відключивши послугу «Деталізований рахунок».
Хто може отримати деталізований рахунок?
Отримувати деталізований рахунок можуть абоненти lifecell, що обслуговуються на умовах договору.
Чи зможе інший абонент отримати деталізований рахунок з інформацією про мої дзвінки?
Ні, вся інформація про дзвінки конфіденційна і може бути надана тільки після оформлення заяви в центрі обслуговування абонентів lifecell за умови пред’явлення документа, що підтверджує особу, або за умови успішної ідентифікації та реєстрації абонента у системі самообслуговування «Мій lifecell».
Вартість послуги
Отримання друкованої версії деталізованого рахунку на постійній основі — щомісяця:
- Абонентська плата за одержання деталізованого рахунку на постійній основі становить 10 грн. за один номер.
- Вартість деталізованого рахунку за один календарний місяць становить 10 грн. за один номер.
Отримання електронної версії деталізованого рахунку на постійній основі:
- Щомісячна абонентська плата за одержання електронної версії деталізованого рахунку на постійній основі становить 5 грн. Вартість активації послуги відсутня.
Тарифи наведено у гривнях з урахуванням ПДВ. Додатково
утримується збір до Пенсійного фонду у розмірі 7,5% з вартості послуги без
урахування ПДВ.