Питання в категорії

 
Як користуватися послугою "Переадресація"?

Як користуватися послугою "Переадресація"?

Щоб переадресовувати дзвінки, вибери умову, за якої ти хочеш, щоб твої вхідні виклики переадресовувалися, і вкажи номер, на який їх потрібно переадресувати.

Більш детальну інформацію про те, як скористатися послугою у твоєму мобільному телефоні, ти знайдеш в інструкції до нього.

Встановлювати переадресацію ти також можеш, використовуючи такі коди:

**67*[номер]# — переадресовувати, якщо лінія зайнята

**61*[номер]# — переадресовувати, якщо ти не встиг відповісти

**62*[номер]# — переадресовувати, якщо ти поза зоною досяжності або телефон вимкнений

**21*[номер]# — переадресовувати всі дзвінки

[номер] — номер, на який ти хочеш переадресовувати свої дзвінки. Введи його у такому ж форматі, як і при здійсненні дзвінка. Ти також можеш переадресовувати виклики на послугу "Автовідповідач"

Щоб скасувати всі типи переадресації, набери  ##002# і натисни кнопку виклику.

 
Переадресація з номера іншого мобільного оператора

Переадресація з номера іншого мобільного оператора

Якщо ти користуєшся послугами іншого мобільного оператора, але вирушив у подорож з SIM-карткою lifecell і бажаєш в роумінгу отримувати дзвінки, які надходять на твій номер іншого оператора, набери на телефоні з SIM-карткою іншого оператора комбінацію **21*+380ххххххххх#,

де: +380ххххххххх - твій новий номер «Легкий роумінг».

Для того, щоб відмінити переадресацію, набери на телефоні іншого оператора наступну комбінацію: ##002#.

 

Текст помилки

Коментар

Відправити відмінити
Ви вибрали занадто багато тексту