Зміни в обслуговуванні абонентів

ТОВ «лайфселл», що надає послуги рухомого (мобільного) зв’язку під торговою маркою «lifecell», у зв’язку із закриттям деяких тарифних планів повідомляє про наступні зміни в обслуговуванні абонентів, а саме:


1. Починаючи з 8.12.2017 року тарифний «Смартфон 2G» припиняє свою дію. Обслуговування абонентів продовжиться на умовах тарифного плану «Оптимальний Смартфон» пакет послуг «S». Абоненти отримають, згідно умов вищенаведеного тарифного плану, наступне: безліміт на lifecell, 80 хвилин на інших операторів по Україні, 80 SMS, 3 ГБ Інтернету, тощо. Детальніше про умови тарифного плану «Оптимальний Смартфон» пакет послуг «S» за посиланням.

2. Після переведення на умови нового тарифного плану - “Оптимальний Смартфон” пакет послуг «S», абоненти отримають додатково 5 ГБ 3G + Інтернет трафіку. Строк використання наданого об’єму Інтернету - 14 днів з моменту нарахування.

3. Оплачені та нараховані за попереднім тарифом пакети послуг, зберігаються відповідно до їх строку дії.

4. Абонент має право перейти на будь-який інший доступний для підключення тарифний план безкоштовно до 10 січня 2018 року включно.

Текст помилки

Коментар

Відправити відмінити
Ви вибрали занадто багато тексту

 

 

Зазирніть під ялинку!


Подарунки від lifecell вже чекають на вас.