ПОСЛУГА «Нуль у РОУМІНГУ»

Вихідні дзвінки у роумінгу по 0 грн / хв!

Без плати за з’єднання

Діє у 46 країнах світу

49 грн / 45 хв

Замовити

Ви абонент lifecell?

Так Ні

 

Як скористатись

Активувати послугу «Нуль у РОУМІНГУ» необхідно перед використанням хвилин: за кордоном у відповідній країні або безпосередньо перед виїздом з України.

Зверніть увагу! Для користування дзвінками в межах послуги «Нуль у РОУМІНГУ» в тій країні, куди Ви подорожуєте, телефон повинен бути зареєстрованим в мережі певного іноземного оператора із переліку, що наведено у таблиці нижче.

В меню телефону є два режими налаштувань вибору мобільної мережі – автоматичний і ручний.

Рекомендованим є ручний вибір мережі, бо він дозволяє самостійно обрати портібного оператора і запобігти непередбачуваній реєстрації в іншій мережі, де застосовуються стандартні (більш дорогі) тарифи на роумінг.

У Росії, на відміну від інших країн, для користування послуги «Нуль у РОУМІНГУ» необхідно увімкнути автоматичний вибір мережі.

Більш детально щодо встановлення ручного чи автоматчиного режиму вибору мережі в меню дізнайтесь у інструкції до Вашого телефону або скористайтесь відео-інструкцією нижче.


Як замовити

 
Наберіть зі свого мобільного телефону
*444#
 
 

Повні умови
 

ТАРИФІКАЦІЯ:

Послуги

Тарифікація послуги «Нульу РОУМІНГУ»

Тариф, грн/хв

Обсяг пакету послуг

Дзвінки на номери life:) в межах пакету послуг1

0

45 хвилин 2

(15 хв/день)

Вартість пакету послуг на 3 дні включно з днем замовлення, грн.

49 грн

Країни та оператори, в яких діє послуга3

Австрія:

  • T-Mobile (A-A03, 232-03, A-max, max.mobil)
  • Mobilkom (A1)

Азербайджан:

  • Azercell (ACELL, AZEACELL)

Бельгія:

  • Belgacom (B PROXIMUS, BEL PROXIMUS)

Білорусь:

  • life:) (BeST, BeST BY)
  • Velcom (257 01)

Болгарія:

  • Globul (Telenor BG, BG GLOBUL, BG 05)
  • M-tel (Mobiltel BG, 284 01)

Велика Британія:

  • T-Mobile (EE, 234 30, one2one, TMO UK)

Вірменія:

  • Orange (28310, ARM10)
  • Beeline (RA-ARMGSM, ARM01, 28301, ArmenTel)

Грузія:

  • Geocell (Geo-Geocell, 282 01)
  • Beeline (GEO 04, 282 04

Греція:

  • Cosmote (C-OTE)

Естонія:

  • Elisa (RLE, 24802)

Єгипет:

  • Vodafone (Clickgsm, 602 02)

Ізраїль:

  • Orange (425 01)
  • Pelephone (425 03)

Індія:

  • Bharti (Airtel)

Ірландія:

  • O2 (Digifone, Digi-IRL)

Іспанія:

  • Movistar (214 07, Telefonica)

Італія:

  • H3G (3 ITA)
  • TIM
  • WIND

Казахстан:

  • Kcell (KZ-401 02)
  • Beeline (401 01)

Канада:

  • Bell Mobility (FastRoam)
  • Telus (3G Plus, CAN 880, 302880)

Киргизстан:

  • Beeline (Bitel, KGZ01)

Латвія:

  • Bite

Литва:

  • Bite

Ліхтенштейн:

  • Mobilkom (FL 1, 295 05)

Люксембург:

  • Belgacom (TANGO, L-77, 27077)
  • P&T (POST, L LUXGSM, L 27001)

Македонія:

  • VIP

Мальта:

  • Go Mobile (278 21, M21)

Молдова:

  • Moldcell (MD 02, 259 02)

Монако:

  • Bouygues (BOUYGTEL, BOUYGTEL-F, F-BOUYGTEL, 208 20)
  • SFR

Нідерланди:

  • T-Mobile (Ben NL, 204 16)
  • Vodafone

Німеччина:

  • O2 (o2-de, o2-DE, Interkom, D Ik, 262-07)
  • T-Mobile (T-D1, D1, D1-Telekom, telekom.de)

Польща:

  • Play (P4, PL-06)
  • Plus (PL-01, 2601)
  • T-Mobile (26002, PL02, POL02, Era PL, Era)

Португалія:

  • Optimus (P03, NOS)

Росія:

  • автоматичний вибір мережі 4

Румунія:

  • Cosmote (RO06, 22606, TELEKOM.RO, RO03, 22603)

Сербія:

  • VIP (YU05, SCG 05, Topnet Serbia)

Словаччина:

  • O2
  • T-Mobile (Telekom)

Словенія:

  • Si Mobil

США:

  • T-Mobile

Таджикистан:

  • Tcell (Indigo-TJK, Indigo-T, TJK02, 43602, Somoncom, TJK01, 43601)
  • Beeline (43605, TajikTel)

Туреччина:

  • Turkcell (TR TCELL)

Угорщина:

  • T-Mobile (Telekom HU, T HU)

Узбекистан:

  • Ucell (43405, Coscom)
  • Beeline (434 04, Unitel, Daewoo GSM)

Фінляндія:

  • Elisa (FI elisa)

Франція:

  • Bouygues (BOUYGTEL, BOUYGTEL-F, F-BOUYGTEL, 208 20)
  • SFR

Хорватія:

  • Mobilkom (HR VIP, HR 10, 219 10, VIPnet)
  • T-Mobile (HT HR, 219 01, Croatian Telecom)

Чехія:

  • O2 (O2-CZ, CZ-02, 230 02, Eurotel)
  • T-Mobile (TMO CZ, PAEGAS CZ)

Швейцарія:

Swisscom (Swiss GSM, SwisscomFL)

Тарифи наведено з урахуванням усіх податків та зборів.

Детальні умови тарифікації

1 Вказаний тариф дійсний в межах 45 хвилин протягом 3 днів включно з днем замовлення - по 15 хв/день, після їх вичерпання застосовуються тарифи на роумінг згідно з іншими наявними у абонента послугами («Легкий роумінг» та ін.) або за базовими тарифами при відсутності активних послуг на номері абонента.

2 Пакетні хвилини застосовуються тільки для дзвінків на номер lifecell, дзвінки на інші номери не надаються в рамках цієї послуги .

3 Хвилини в межах пакету послуг дійсні лише у перерахованих країнах і мобільних мережах, дзвінки в інших країнах та в інших мобільних мережах за кордоном не надаються в рамках цієї послуги. Обов’язковою умовою застосування послуги є вибір потрібного мобільного оператора у ручному режимі через меню телефону відповідно до країни перебування, як зазначено у таблиці.

4 Для користування послугою «Нуль У РОУМІНГУ» в Росії увімкни автоматичний вибір мобільної мережі в меню твого телефону. У всіх інших країнах обов’язковою умовою використання послуги у роумінгу є вибір у ручному режимі через меню телефону потрібної мобільної мережі відповідно до країни перебування. Мережі, в яких працює послуга, вказані в таблиці нижче.

Перегляньте відео-інструкцію з правильного вибору мережі:

Умови послуги наведені станом на 19.09.2015.

Запитання та відповіді
 

Корисні номери

Перевірка балансу: основного, бонусного рахунку, залишку пакетних хвилин, SMS, гігабайтів

Перевірка балансу основного, бонусного рахунку

*111#

Перевірка залишків пакетних та додаткових послуг (хвилини, SMS, MB), а також дії номеру

*121#

Сервісні номери

Точний час

*160#

Номер вашого телефону та тарифний план

*161#

Меню зміни мови інформаційних SMS від lifecell

*133#

Меню управління замовленими послугами:

  • Перелік послуг
  • Строк дії
  • Відключення

*112#

Базові номери

Меню зручного замовлення додаткових послуг

*123#

Меню зміни тарифного плану

*141#

Меню замовлення додаткових пакетів інтернет

*301#

Меню замовлення додаткових пакетів хвилин на інших операторів

*040#

Меню повторного замовлення пакета послуг за тарифом

*700#

Хом'як (перенесіть залишок хвилин, МБ, і SMS з попереднього періоду в поточний)

*199#

Поповнення основного рахунку абонента і супутні сервіси

Голосове меню для поповнення рахунку банківською платіжною карткою без комісії

4012

Заплати за мій дзвінок

816380(63\73\93)XXXXXXX

або

**380(63\73\93)XXXXXXX

Додаткові кошти

*117*1#

Геолокаційні послуги

Навігатор (пошук найближчого магазину lifecell)

545

Контактна інформація

Контактний номер для відгуків про сервіс в магазинах lifecell

5995

Інформаційно-консультаційний центр

5433  (для користувачів lifecell)

0 800 20 5433 (безкоштовно зі стаціонарних і мобільних номерів по Україні)

 
Що означає вибір мережі?

Після вибору мережі в ручному режимі, телефон буде використовувати тільки обрану мережу. Якщо в якийсь час ця мережа буде недоступна, то на екрані з'явиться надпис «Немає сервісу» («No service») і здійснення дзвінків, відправка повідомлень чи доступ до мережі Інтернет в мережі даного оператора будуть недоступними. Це може означати, що Ви перебуваєте в місці, де відсутній сигнал даного оператора або сигнал є слабким. У такому випадку рекомендуємо перезавантажити телефон (вимкнути і знову ввімкнути) та повторити пошук оператора вручну. Якщо в даному місці сигал відсутій, повторіть вибір мережі перемістившись по місцевості туди, де сигнал даного оператора є стабільним.

Обравши автоматичний режим вибору оператора, телефон буде підключатися до тієї мережі, сигнал якої є найбільш сильним та може автоматично переключатися з однієї мережі в іншу.

Компанія «лайфселл» не несе відповідальність за роботу іноземних операторів, в мережах яких Ви реєструєтесь, перебуваючи за кордоном.

 
Як перевірити наявність та відключити заборони в телефоні?

Перевірити наявність встановлених заборон на здійснення / прийом дзвінків, відправку / прийом SMS або Інтернет Ви можете в меню свого телефону, керуючись інструкцією або скориставшись одним з наступних кодів:

Вихідні дзвінки та SMS

Запит стану послуги

*#33*#

Відміна

#33*<пароль>#

Вхідні дзвінки та SMS

Запит стану послуги

*#35*#

Відміна

#35*< пароль >#

Вихідні міжнародні дзвінки та SMS

Запит стану послуги

*#331*#

Відміна

#331*< пароль >#

Вхідні дзвінки та SMS за межами України

Запит стану послуги

*#351*#

Відміна

#351*< пароль>#

Відміна всіх видів заборон на дзвінки

Встановлення

#330*< пароль >#

, де пароль - це чотири цифри, які абонент встановлює в телефоні самостійно.


 
Як тарифікується переадресація у роумінгу?

Лише безумовна переадресація, тобто переадресація всіх викликів, не потребує додаткової оплати в роумінгу. У випадку ж, якщо ввімкнена переадресація за умовами «Немає відповіді», «Недоступний» чи «Зайнято», то тарифікація такого переадресованого виклику буде здійснюватися як два дзвінка одночасно - вхідний дзвінок у роумінгу та вихідний дзвінок у роумінгу.  

Зверніть увагу! Переадресація за умови «Зайнято» означає, що якщо Ви розмовляєте з кимось по телефону та послуга утримання виклику у Вас не активована, то замість гудків «зайнято» вхідний виклик автоматично буде переадресовуватися на встановлений Вами номер телефону, тобто буде спрацьовувати умовна переадресація. Також, у випадку відхилення вхідного виклику, шляхом натискання кнопки завершення виклику, дзвінок автоматично буде переадресовуватися на Автовідповідач, тобто буде спрацьовувати умовна переадресація. Тарифікація такого виклику буде здійснюватися як вхідний дзвінок у роумінгу та вихідний дзвінок у роумінгу.

Щоб скасувати всі типи переадресації, наберіть ##002# і натисніть кнопку виклику.

 
Як в роумінгу буде відображатися назва оператора на екрані мого телефона?

Можливі разні варіанти відображення назви одного оператора на екрані телефону. Щоб дізнатися, як може відображатися назва оператора на екрані телефона в обраній вамі країні, перегляньте доданий файл.

 
Як перевірити та поповнити рахунок у роумінгу?

Для перевірки залишку мегабайт, хвилин та замовлення додаткових послуг у роумінгу наберіть *108# (безкоштовно).


Для перевірки рахунку набирайте код *111# та кнопку виклику. Запит безкоштовний.

Ви завжди можете поповнити рахунок за допомогою платіжної карти Visa, Visa Electron і Master Card через Інтернет одним із таких способів:

  • На сайті lifecell у розділі «Поповнення рахунку». Комісія за поповнення не стягується.
  • Через мобільний додаток «Мій lifecell», який рекомендуємо встановити перед від’їздом. Доступний для телефонів на базі iOS та Android.
 
Чи можна використовувати бонуси в роумінгу?

Ні. Тарифікація послуг у роумінгу здійснюється тільки з основного рахунку, бонусні кошти, хвилини, повідомлення та МБ в роумінгу не діють.


 
Як набирати номер при дзвінках із роумінгу?

Перебуваючи за кордоном, крім Китаю та деяких інших країн, для здійснення дзвінка в Україну використовується прямий набір - номер телефону слід набирати в міжнародному форматі:

+ {код країни} {код міста або код мобільної мережі} {номер телефону}

Наприклад, щоб зателефонувати в центр підтримки абонентів lifecell, слід набирати:
+380635433111, де

«+» - міжнародний префікс*,

380 - код України,

63 - код мережі lifecell (63 або 93),

5433111 - номер телефону.

* Правила набору символу «+» ви знайдете в інструкції до вашого телефонного апарату.

Китай та деякі інші країни мають свої технологічні особливості користування роумінгом – для здійснення дзвінка в Україну із Китаю слід дотримуватись таких правил:

  • Наберіть номер абонента в наступному форматі: *131*номер_абонента#
  • Підтвердженням запиту є повідомлення на дисплеї телефону “Запит оброблюється, зачекайте, будь ласка”
  • Дочекайтесь вхідного дзвінка з номеру 380635505050(51)
  • Підніміть слухавку, щоб почути повідомлення “Будь ласка, очікуйте з’єднання” (з цього моменту починається тарифікація дзвінка)
  • Дочекайтесь з’єднання з Вашим абонентом та насолоджуйтесь недорогим спілкуванням у роумінгу!

Наприклад, щоб зателефонувати в центр підтримки абонентів lifecell на номер 380635433111 із Китаю, наберіть команду *131*380635433111# , дочекайтесь вхідного дзвінка з номеру 380635505050(51), підніміть слухавку та дочекайтесь з’єднання з вашим абонентом.

 
Як перевірити, чи підключена послуга «Легкий роумінг»?

Наберіть комбінацію *112# та оберіть розділ «Активні послуги». Якщо послуга підключена за Вашим номером на даний момент, то вона буде відображена в списку.

Для підключення послуги «Легкий роумінг» набирайте *141*3#.

 
Як зв'язатися з представником служби підтримки lifecell із-за кордону?

Зателефонуйте за номером +380635433111. Дзвінок коштує, як дзвінок в Україну у відповідності до Ваших діючих тарифів у роумінгу.

Чи відповіли ми на ваше питання?
 
 
 

Текст помилки

Коментар

Відправити відмінити
Ви вибрали занадто багато тексту