ПОСЛУГА «Нуль у РОУМІНГУ»

Вихідні дзвінки у роумінгу по 0 грн / хв!
Без плати за з’єднання
Діє у 46 країнах світу
Як скористатись
Активувати послугу «Нуль у РОУМІНГУ» необхідно перед використанням хвилин: за кордоном у відповідній країні або безпосередньо перед виїздом з України.
Зверніть увагу! Для користування дзвінками в межах послуги «Нуль у РОУМІНГУ» в тій країні, куди Ви подорожуєте, телефон повинен бути зареєстрованим в мережі певного іноземного оператора із переліку, що наведено у таблиці нижче.
В меню телефону є два режими налаштувань вибору мобільної мережі – автоматичний і ручний.
Рекомендованим є ручний вибір мережі, бо він дозволяє самостійно обрати портібного оператора і запобігти непередбачуваній реєстрації в іншій мережі, де застосовуються стандартні (більш дорогі) тарифи на роумінг.
У Росії, на відміну від інших країн, для користування послуги «Нуль у РОУМІНГУ» необхідно увімкнути автоматичний вибір мережі.
Більш детально щодо встановлення ручного чи автоматчиного режиму вибору мережі в меню дізнайтесь у інструкції до Вашого телефону або скористайтесь відео-інструкцією нижче.Як замовити


ТАРИФІКАЦІЯ:
Послуги |
Тарифікація послуги «Нульу РОУМІНГУ» |
|
Тариф, грн/хв |
Обсяг пакету послуг |
|
Дзвінки на номери life:) в межах пакету послуг1
|
0 |
45 хвилин 2 (15 хв/день) |
Вартість пакету послуг на 3 дні включно з днем замовлення, грн.
|
49 грн |
|
Країни та оператори, в яких діє послуга3 |
Австрія:
Азербайджан:
Бельгія:
Білорусь:
Болгарія:
Велика Британія:
Вірменія:
Грузія:
Греція:
Естонія:
Єгипет:
Ізраїль:
Індія:
Ірландія:
Іспанія:
Італія:
Казахстан:
Канада:
Киргизстан:
Латвія:
Литва:
Ліхтенштейн:
Люксембург:
Македонія:
Мальта:
Молдова:
Монако:
Нідерланди:
Німеччина:
Польща:
Португалія:
Росія:
Румунія:
Сербія:
Словаччина:
Словенія:
США:
Таджикистан:
Туреччина:
Угорщина:
Узбекистан:
Фінляндія:
Франція:
Хорватія:
Чехія:
Швейцарія: Swisscom (Swiss GSM, SwisscomFL) |
Тарифи наведено з урахуванням усіх податків та зборів.
1 Вказаний тариф дійсний в межах 45 хвилин протягом 3 днів включно з днем замовлення - по 15 хв/день, після їх вичерпання застосовуються тарифи на роумінг згідно з іншими наявними у абонента послугами («Легкий роумінг» та ін.) або за базовими тарифами при відсутності активних послуг на номері абонента.
2 Пакетні хвилини застосовуються тільки для дзвінків на номер lifecell, дзвінки на інші номери не надаються в рамках цієї послуги .
3 Хвилини в межах пакету послуг дійсні лише у перерахованих країнах і мобільних мережах, дзвінки в інших країнах та в інших мобільних мережах за кордоном не надаються в рамках цієї послуги. Обов’язковою умовою застосування послуги є вибір потрібного мобільного оператора у ручному режимі через меню телефону відповідно до країни перебування, як зазначено у таблиці.
4 Для користування послугою «Нуль У РОУМІНГУ» в Росії увімкни автоматичний вибір мобільної мережі в меню твого телефону. У всіх інших країнах обов’язковою умовою використання послуги у роумінгу є вибір у ручному режимі через меню телефону потрібної мобільної мережі відповідно до країни перебування. Мережі, в яких працює послуга, вказані в таблиці нижче.
Перегляньте відео-інструкцію з правильного вибору мережі:
Умови послуги наведені станом на 19.09.2015.
Перевірка балансу: основного, бонусного рахунку, залишку пакетних хвилин, SMS, гігабайтів |
|
Перевірка балансу основного, бонусного рахунку |
*111# |
Перевірка залишків пакетних та додаткових послуг (хвилини, SMS, MB), а також дії номеру |
*121# |
Сервісні номери |
|
Точний час |
*160# |
Номер вашого телефону та тарифний план |
*161# |
Меню зміни мови інформаційних SMS від lifecell |
*133# |
Меню управління замовленими послугами:
|
*112# |
Базові номери |
|
Меню зручного замовлення додаткових послуг |
*123# |
Меню зміни тарифного плану |
*141# |
Меню замовлення додаткових пакетів інтернет |
*301# |
Меню замовлення додаткових пакетів хвилин на інших операторів |
*040# |
Меню повторного замовлення пакета послуг за тарифом |
*700# |
Хом'як (перенесіть залишок хвилин, МБ, і SMS з попереднього періоду в поточний) |
*199# |
Поповнення основного рахунку абонента і супутні сервіси |
|
Голосове меню для поповнення рахунку банківською платіжною карткою без комісії |
4012 |
Заплати за мій дзвінок |
816380(63\73\93)XXXXXXX або **380(63\73\93)XXXXXXX |
Додаткові кошти |
*117*1# |
Геолокаційні послуги |
|
Навігатор (пошук найближчого магазину lifecell) |
545 |
Контактна інформація |
|
Контактний номер для відгуків про сервіс в магазинах lifecell |
5995 |
Інформаційно-консультаційний центр |
5433 0 800 20 5433 (безкоштовно зі стаціонарних і мобільних номерів по Україні) |
Після вибору мережі в ручному режимі, телефон буде використовувати тільки обрану мережу. Якщо в якийсь час ця мережа буде недоступна, то на екрані з'явиться надпис «Немає сервісу» («No service») і здійснення дзвінків, відправка повідомлень чи доступ до мережі Інтернет в мережі даного оператора будуть недоступними. Це може означати, що Ви перебуваєте в місці, де відсутній сигнал даного оператора або сигнал є слабким. У такому випадку рекомендуємо перезавантажити телефон (вимкнути і знову ввімкнути) та повторити пошук оператора вручну. Якщо в даному місці сигал відсутій, повторіть вибір мережі перемістившись по місцевості туди, де сигнал даного оператора є стабільним.
Обравши автоматичний режим вибору оператора, телефон буде підключатися до тієї мережі, сигнал якої є найбільш сильним та може автоматично переключатися з однієї мережі в іншу.
Компанія «лайфселл» не несе відповідальність за роботу іноземних операторів, в мережах яких Ви реєструєтесь, перебуваючи за кордоном.
Перевірити наявність встановлених заборон на здійснення / прийом дзвінків, відправку / прийом SMS або Інтернет Ви можете в меню свого телефону, керуючись інструкцією або скориставшись одним з наступних кодів:
Вихідні дзвінки та SMS |
|
Запит стану послуги |
*#33*# |
Відміна |
#33*<пароль># |
Вхідні дзвінки та SMS |
|
Запит стану послуги |
*#35*# |
Відміна |
#35*< пароль ># |
Вихідні міжнародні дзвінки та SMS |
|
Запит стану послуги |
*#331*# |
Відміна |
#331*< пароль ># |
Вхідні дзвінки та SMS за межами України |
|
Запит стану послуги |
*#351*# |
Відміна |
#351*< пароль># |
Відміна всіх видів заборон на дзвінки |
|
Встановлення |
#330*< пароль ># |
, де пароль - це чотири цифри, які абонент встановлює в телефоні самостійно.
Лише безумовна переадресація, тобто переадресація всіх викликів, не потребує додаткової оплати в роумінгу. У випадку ж, якщо ввімкнена переадресація за умовами «Немає відповіді», «Недоступний» чи «Зайнято», то тарифікація такого переадресованого виклику буде здійснюватися як два дзвінка одночасно - вхідний дзвінок у роумінгу та вихідний дзвінок у роумінгу.
Зверніть увагу! Переадресація за умови «Зайнято» означає, що якщо Ви розмовляєте з кимось по телефону та послуга утримання виклику у Вас не активована, то замість гудків «зайнято» вхідний виклик автоматично буде переадресовуватися на встановлений Вами номер телефону, тобто буде спрацьовувати умовна переадресація. Також, у випадку відхилення вхідного виклику, шляхом натискання кнопки завершення виклику, дзвінок автоматично буде переадресовуватися на Автовідповідач, тобто буде спрацьовувати умовна переадресація. Тарифікація такого виклику буде здійснюватися як вхідний дзвінок у роумінгу та вихідний дзвінок у роумінгу.
Щоб скасувати всі типи переадресації, наберіть ##002# і натисніть кнопку виклику.
Для перевірки залишку мегабайт, хвилин та замовлення додаткових послуг у роумінгу наберіть *108# (безкоштовно).
Для перевірки рахунку набирайте код *111# та кнопку виклику. Запит безкоштовний.
Ви завжди можете поповнити рахунок за допомогою платіжної карти Visa, Visa Electron і Master Card через Інтернет одним із таких способів:
- На сайті lifecell у розділі «Поповнення рахунку». Комісія за поповнення не стягується.
- Через мобільний додаток «Мій lifecell», який рекомендуємо встановити перед від’їздом. Доступний для телефонів на базі iOS та Android.
Ні. Тарифікація послуг у роумінгу здійснюється тільки з основного рахунку, бонусні кошти, хвилини, повідомлення та МБ в роумінгу не діють.
Перебуваючи за кордоном, крім Китаю та деяких інших країн, для здійснення дзвінка в Україну використовується прямий набір - номер телефону слід набирати в міжнародному форматі:
+ {код країни} {код міста або код мобільної мережі} {номер телефону}
Наприклад, щоб зателефонувати в центр підтримки абонентів lifecell, слід набирати:
+380635433111, де
«+» - міжнародний префікс*,
380 - код України,
63 - код мережі lifecell (63 або 93),
5433111 - номер телефону.
* Правила набору символу «+» ви знайдете в інструкції до вашого телефонного апарату.
Китай та деякі інші країни мають свої технологічні особливості користування роумінгом – для здійснення дзвінка в Україну із Китаю слід дотримуватись таких правил:
- Наберіть номер абонента в наступному форматі: *131*номер_абонента#
- Підтвердженням запиту є повідомлення на дисплеї телефону “Запит оброблюється, зачекайте, будь ласка”
- Дочекайтесь вхідного дзвінка з номеру 380635505050(51)
- Підніміть слухавку, щоб почути повідомлення “Будь ласка, очікуйте з’єднання” (з цього моменту починається тарифікація дзвінка)
- Дочекайтесь з’єднання з Вашим абонентом та насолоджуйтесь недорогим спілкуванням у роумінгу!
Наприклад, щоб зателефонувати в центр підтримки абонентів lifecell на номер 380635433111 із Китаю, наберіть команду *131*380635433111# , дочекайтесь вхідного дзвінка з номеру 380635505050(51), підніміть слухавку та дочекайтесь з’єднання з вашим абонентом.
Наберіть комбінацію *112# та оберіть розділ «Активні послуги». Якщо послуга підключена за Вашим номером на даний момент, то вона буде відображена в списку.
Для підключення послуги «Легкий роумінг» набирайте *141*3#.