Пакет послуг «БЕЗКОШТОВНИЙ ІНТЕРНЕТ В ТУРЕЧЧИНІ»

Безкоштовні 100 МБ Інтернету в Туреччині щодня!

Враховані у вартості денного чи 30-денного платежу!

Доступні для тарифних планів: 

«СМАРТ», «СМАРТ+», «3G+ СМАРТФОН», «3G+ СМАРТФОН ULTRA», «СМАРТФОН+», «3G+ ШАЛЕНИЙ ДЕНЬ», «3G+ ШАЛЕНИЙ ДЕНЬ ULTRA» та «ШАЛЕНИЙ ДЕНЬ+».


Послуга діє до 01.09.2016 р.

 

Як скористатись

Використання пакету послуг «БЕЗКОШТОВНИЙ ІНТЕРНЕТ В ТУРЕЧЧИНІ» відбувається при наступних умовах:

- Ви користуєтесь одним з наступних тарифних планів: «СМАРТ», «СМАРТ+», «3G+ СМАРТФОН», «3G+ СМАРТФОН ULTRA», 

«СМАРТФОН+», «3G+ ШАЛЕНИЙ ДЕНЬ», «3G+ ШАЛЕНИЙ ДЕНЬ ULTRA» та «ШАЛЕНИЙ ДЕНЬ+»,

-  Станом на день використання «БЕЗКОШТОВНОГО ІНТЕРНЕТУ В ТУРЕЧЧИНІ» денна або 30-денна плата за умовами Вашого тарифного плану сплачена,

-  Ваш номер зареєстровано в роумінгу в Туреччині в мережі оператора Turkcell (TR TCELL)!

Нарахування безкоштовних 100 МБ Інтернету в Туреччині здійснюється автоматично кожного дня при умові, що денний або 30-денний платіж згідно Вашого тарифного плану сплачено!

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ! Для використання пакету послуг «БЕЗКОШТОВНИЙ ІНТЕРНЕТ В ТУРЕЧЧИНІ» Ваш телефон повинен бути зареєстрованим в роумінгу в Туреччині в мережі мобільного оператора Turkcell (TR TCELL) в ручному режимі!

Більш детально щодо встановлення ручного чи автоматичного режиму вибору мережі в меню дізнайтесь у інструкції до Вашого телефону або скористайтесь відео-інструкцією нижче.


ПАКЕТ ПОСЛУГ НЕ ПОТРЕБУЄ ПІДКЛЮЧЕННЯ ! БЕЗКОШТОВНІ МЕГАБАЙТИ НАРАХОВУЮТЬСЯ АВТОМАТИЧНО КОЖНОГО ДНЯ, КОЛИ У ВАС СПЛАЧЕНО ДЕННИЙ АБО 30-ДЕННИЙ ПЛАТІЖ ВІДПОВІДНО ДО УМОВ ТАРИФНОГО ПЛАНУ!

Повні умови
 

ТАРИФІКАЦІЯ:

Послуги

Умови використання пакету послуг «БЕЗКОШТОВНИЙ ІНТЕРНЕТ В ТУРЕЧЧИНІ»

Тариф, грн/МБ

Обсяг пакету послуг

Інтернет в мережі Turkcell (TR TCELL)

0

100 МБ 1

Вартість пакету послуг на 1 день

Включено у вартість денного або 30-денного платежу

Країни та оператори, в яких діє пакет послуг «БЕЗКОШТОВНИЙ ІНТЕРНЕТ В ТУРЕЧЧИНІ» 2

Туреччина:

  • Turkcell (TR TCELL)

Тарифи наведено з урахуванням усіх податків та зборів.

Детальні умови тарифікації

1 Вказаний тариф дійсний в межах 100 МБ до кінця доби (23:59:59) за київським часом, у випадку вичерпання 100 МБ до закінчення дня тариф на використання Інтернету в мережі Turkcell становитиме 0,50 грн/МБ.

2 Мегабайти в межах пакету послуг дійсні лише у перерахованих країнах і мобільних мережах і не надаються в рамках цієї послуги в інших країнах та в інших мобільних мережах за кордоном. Обов’язковою умовою використання пакету послуг є вибір потрібного мобільного оператора у ручному режимі через меню телефону відповідно до країни перебування, як зазначено у таблиці.

Умови послуги наведені станом на 13.01.2016.

запитання та відповіді

 

Корисні номери у роумінгу

Перевірка балансу рахунку

*111#

Голосове меню для поповнення рахунку банківською карткою без комісії

4012

Номер вашого телефону і тарифний план

*161#

Перевірка балансу послуг, що надаються за умовами тарифного плана

або додатково замовлених (залишок пакетних хвилин, SMS, МБ Інтернет та ін.), а також терміну дії номера

*121#

Меню управління замовленими послугами, за яким можна дізнатися перелік активних послуг, термін їх дії, а також відключити послуги

*112#

Меню зручного замовлення додаткових послуг

*123#

Меню зміни мови інформаційних SMS від lifecell

*133#

Чи відповіли ми на ваше питання?
 
Що означає вибір мережі?

Після вибору мережі в ручному режимі, телефон буде використовувати тільки обрану мережу. Якщо в якийсь час ця мережа буде недоступна, то на екрані з'явиться надпис «Немає сервісу» («No service») і здійснення дзвінків, відправка повідомлень чи доступ до мережі Інтернет в мережі даного оператора будуть недоступними. Це може означати, що Ви перебуваєте в місці, де відсутній сигнал даного оператора або сигнал є слабким. У такому випадку рекомендуємо перезавантажити телефон (вимкнути і знову ввімкнути) та повторити пошук оператора вручну. Якщо в даному місці сигал відсутій, повторіть вибір мережі перемістившись по місцевості туди, де сигнал даного оператора є стабільним.

Обравши автоматичний режим вибору оператора, телефон буде підключатися до тієї мережі, сигнал якої є найбільш сильним та може автоматично переключатися з однієї мережі в іншу.

Компанія «лайфселл» не несе відповідальність за роботу іноземних операторів, в мережах яких Ви реєструєтесь, перебуваючи за кордоном.

 
Як в роумінгу буде відображатися назва оператора на екрані мого телефона?

Можливі разні варіанти відображення назви одного оператора на екрані телефону. Щоб дізнатися, як може відображатися назва оператора на екрані телефона в обраній вамі країні, перегляньте доданий файл.

 
Як перевірити та поповнити рахунок у роумінгу?

Для перевірки рахунку набирайте код *111# та кнопку виклику. Запит безкоштовний.

Збираючись у подорож, радимо придбати запасну скретч-картку (картку поповнення рахунку) на випадок, якщо Вам потрібно буде поповнити рахунок, перебуваючи за кордоном. Якщо ж скретч-карти з собою немає, Ви завжди можете поповнити рахунок за допомогою платіжної карти Visa, Visa Electron і Master Card через Інтернет одним із таких способів:

  • На сайті lifecell у розділі «Поповнення рахунку». Комісія за поповнення не стягується.
  • Через мобільний додаток «Мій lifecell», який рекомендуємо встановити перед від’їздом. Доступний для телефонів на базі iOS та Android.
 
Чи можна використовувати бонуси в роумінгу?

Ні. Тарифікація послуг у роумінгу здійснюється тільки з основного рахунку, бонусні кошти, хвилини, повідомлення та МБ в роумінгу не діють.


 
Зв'язок з представником служби підтримки lifecell із-за кордону

Зателефонуйте за номером +380635433111. Дзвінок коштує, як дзвінок в Україну у відповідності до Ваших діючих тарифів у роумінгу.

Чи відповіли ми на ваше питання?
 
 
 

спеціальні пропозиції

Безкоштовні 100 МБ для додатку BiP у 35 країнах!


безкоштовно

Детальніше

Дешеві дзвінки та Інтернет у роумінгу!

10 грн / 30 днів

Детальніше

Текст помилки

Коментар

Відправити відмінити
Ви вибрали занадто багато тексту