Мобільні платежі


«Мобільний платіжний сервіс» – це платіжний портал для оплати популярних продуктів або послуг за допомогою мобільного рахунку.

Це швидко, зручно і безпечно. Ви можете поповнити рахунок ігрового аккаунту, сплатити комунальні послуги, Інтернет, телебачення, штрафи, погасити кредити та покласти гроші на ваш рахунок... Всі транзакції доступні в онлайн режимі без реєстрації.

Безпека транзакцій забезпечується протоколами інформаційної безпеки в Інтернеті та одноразовими паролями підтвердження транзакцій, доставленими за допомогою SMS на ваш мобільний телефон.


paycell.lifecell.ua
 

Як скористатись


Для користування послугою вам просто потрібно відвідати портал мобільних платіжних послуг paycell.lifecell.ua, вибрати сервіс, яким ви бажаєте скористатись та здійснити оплату. Доступ до сторінки можливо здійснити з будь-якого пристрою, як з персонального комп’ютера так і зі смартфону.

Повні умови
 

Послуга доступна для абонентів, які отримують телекомунікаційні послуги на умовах передплати відповідно до умов публічної оферти, розміщеної на порталі мобільного платіжного обслуговування.

Здійснення авансового платежу за телекомунікаційні послуги та придбання електронних грошей неможливе, якщо у разі здійснення транзакції залишок на рахунку абонента становитиме менше 3 грн.

Максимальна сума платежів за усіма транзакціями не може перевищувати таких сум:

  • 14,000 UAH протягом календарного місяця
  • 62,000 UAH протягом календарного року
Запитання та відповіді
 

Хто може скористатись послугою «Мобільний платіжний сервіс»?

Послуга доступна всім індивідуальним абонентам передплаченної форми обслуговування, які користуються телекомунікаційними послугами lifecell більше ніж 8 днів з моменту активації номеру.

Чи відповіли ми на ваше питання?
 
Яка максимальна сума грошей, яку я можу витратити на місяць?

14000 грн (комісія включена)

Чи відповіли ми на ваше питання?
 
Яка максимальна сума грошей, яку я можу витратити на рік?

62000 грн (комісія включена)

Чи відповіли ми на ваше питання?
 
Я є індивідуальним контрактним абонентом. Чи можу я скористатися послугою?

На жаль, ви не зможете скористатись послугою. Послуга доступна тільки індивідуальним абонентам передплаченної форми обслуговування.

Чи відповіли ми на ваше питання?
 
Я є корпоративним абонентом. Чи можу я скористатися послугою?

На жаль, ви не можете. Послуга доступна тільки індивідуальним абонентам передплаченної форми обслуговування.

Чи відповіли ми на ваше питання?
 
Я отримав SMS: «Оплата не приймається. Строк дії коду закінчився». Поповнення не відбулось. Що мені робити?

Спробувати надіслати запит на оплату ще раз. Ви отримаєте новий код підтвердження в SMS. Цей код буде дійсний протягом 15 хвилин.

Чи відповіли ми на ваше питання?
 
Я отримав SMS: «Запит відхилено. Недостатньо коштів на рахунку. Перевірте обліковий запис і повторіть спробу ще раз. Баланс після оплати повинен бути не менше 3 гривень». Поповнення не відбулось. Чому?

Залишок коштів після здійснення оплати повинен бути не менше 3 грн. Перевірте баланс свого облікового запису та переконайтеся, що у вас достатньо коштів для здійснення платежу.

Чи відповіли ми на ваше питання?
 
Оплата була здійснена, але адресат не отримав гроші. Що я повинен робити?

У SMS є унікальний номер транзакції, який ви отримали після здійснення платежу. Зверніться до нашого сервісного партнера (ФК «Контрактовий дім») за тел. 0 800 60 30 03; +38 (044) 537 33 74; +38 (093) 241 00 31.

Чи відповіли ми на ваше питання?
 
Як довго платіж надходить до отримувача при здійсненні платежів за послуги?

Оплата здійснюється в режимі онлайн.

Чи відповіли ми на ваше питання?
 
Скільки часу потрібно для того, щоб отримувач отримав платіж при здійсненні
переказу на банківську картку?

Оплата карткою Visa відбувається в режимі онлайн, для інших - до 3 банківських днів.

Чи відповіли ми на ваше питання?
 
 
 

Популярні товари

Текст помилки

Коментар

Відправити відмінити
Ви вибрали занадто багато тексту