Послуга "Переказ балансу"

Нуль на рахунку — більше не проблема, якщо є справжні друзі! Адже твій рахунок може бути поповнено з рахунків твоїх друзів та близьких за допомогою послуги "Переказ балансу". Надішли безкоштовний запит про допомогу другові і він перекаже тобі кошти зі свого основного рахунку на твій бонусний рахунок. За допомогою послуги ти також маєш можливість поповнити бонусний рахунок твоїм друзям та близьким.

Завдяки послузі "Переказ балансу" ти завжди будеш залишатися на зв’язку, навіть якщо у тебе немає грошей на рахунку і поблизу ніде придбати картку поповнення.

3 грн

Тарифи наведено у гривнях з урахуванням ПДВ та Пенсійного збору.

 

Як скористатись

Для того, щоб переказати баланс, набери на своєму мобільному телефоні запит *111*380ХХХХХХХХХ*ХХХ#, де ХХХ — сума переказу, 380ХХХХХХХХХ —номер, на який ти бажаєш переказати баланс, та натисни кнопку виклику.
Після цього ти отримаєш повідомлення з проханням підтвердити переказ балансу. Якщо ти підтвердиш переказ, відповівши «Так», його буде виконано. Щоб скасувати переказ балансу,дай відповідь «Ні».

Для того, щоб запитати переказ балансу, надішли безкоштовне SMS з текстом SOS[пробіл]380X3XXXXXXX,де 380X3XXXXXXX — номер телефону друга, якого ти просиш про переказ коштів, на номер 123.
На вказаний номер від твого імені буде відправлено SMS з проханням про переказ балансу.

*SMS-запит з проханням про переказ балансу не потребує оплати.

Повні умови
 

За допомогою послуги абонент (відправник) витрачає кошти з основного рахунку, купуючи на них право на певну кількість послуг ТОВ «лайфселл» на користь іншого абонента ТОВ «лайфселл» (отримувача). При цьому, на бонусний рахунок отримувача зараховуються бонуси у кількості, що дорівнює сумі витрачених відправником коштів.

Кошти, що були перераховані на бонусний рахунок одержувача за допомогою послуги «Переказ балансу», можуть бути використані згідно умов використання бонусного рахунку. Незалежно від умов обслуговування абонентів, строк використання бонусів, отриманих за допомогою послуги «Переказ балансу», становить 15 днів від моменту їх нарахування. Невикористані бонуси будуть анульовані по закінченні встановленого терміну.

Бонуси ти можеш використовувати для здійснення дзвінків в мережі lifecell, на номери мережі фіксованого зв'язку, номери мереж інших операторів мобільного зв'язку та міжнародних дзвінків, а також для відправлення SMS, MMS - повідомлень, отримання послуги Доступу до Інтернету, інших послуг від lifecell, окрім послуг контент-провайдерів та послуг міжнародного роумінгу. Отримання пакету послуг можливе тільки виключно за тарифними планами, зазначеними в таблиці, що додається (див. вкладений файл) . За іншими тарифними планами отримання пакетів послуг не передбачено.

Зверни увагу! Максимальна сума переказу за одну добу становить 500 гривень, а переказ балансу здійснюється з основного рахунку відправника на бонусний рахунок одержувача. Запитати переказ балансу ти можеш не більше 3 разів на день.


Вартість послуги

Вартість одного вдалого переказу становить 3,00 грн. (з урахуванням ПДВ і збору до ПФ).

SMS-запит з проханням про переказ балансу не потребує оплати.

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ! 
Починаючи з 08.04.2015, вартість одного вдалого переказу становитиме 3,00 грн. Тариф наведено у гривнях з урахуванням ПДВ та Пенсійним збором у розмірі 7,5% з вартості послуги без урахування ПДВ.

запитання та відповіді

 

Як запитати переказ балансу?

Для того, щоб запитати переказ балансу, надішли SMS з текстом SOS[пробіл]380X3XXXXXXX, де 380X3XXXXXXX — номер телефону друга, якого ти просиш про переказ коштів, на номер 123.

Твій SMS-запит не потребує оплати. На вказаний номер від твого імені буде відправлено SMS з проханням про переказ балансу. Будь ласка, зверни увагу, що ти можеш направити не більше трьох запитів на день.

 
Як здійснити переказ балансу?

Для того, щоб поділитися балансом, виконай одну з таких дій:

  • набери на своєму мобільному телефоні запит *111*380ХХХХХХХХХ*ХХХ#, де ХХХ — сума переказу, 380ХХХХХХХХХ — номер, на який ти бажаєш переказати баланс, та натисни кнопку виклику.
  • надішли SMS з текстом PEREKAZ[пробіл]38063XXXXXXX[пробіл]сума переказу на номер 123.
  • зателефонуй *123# та вибери категорію Perekaz balansu. Вкажи номер, на який ти хочеш переказати кошти, і суму переказу. 
  • Після цього ти отримаєш повідомлення з проханням підтвердити переказ балансу. Якщо ти підтвердиш переказ, відповівши «Так», його буде виконано. Щоб скасувати переказ балансу, дай відповідь «Ні».

 
Хто може користуватися послугою?

Послуга «Переказ балансу» доступна для всіх індивідуальних абонентів lifecell відразу після підключення.

*В деяких випадках може діяти обмеження на користування послугою протягом 21 дня після підключення, якщо підключення виконувалось в магазинах, що не входять до переліку Центрів Обслуговування Абонентів та ексклюзивних пунктів продажу. В таких випадках при спробі використання послуги абонент отримає повідомлення з датою з якої послуга буде доступна.

 
Умови використання бонусного рахунку

Крім основного рахунку, ти отримаєш спеціальний бонусний рахунок, на який автоматично нараховуватимуться всі бонуси відповідно до твоїх платежів або сум поповнення рахунку. 1 бонус надає право додатково отримати послуги загальною вартістю 1 грн за рахунок сплачених абонентом коштів.

Для оплати послуг використовується в першу чергу основний рахунок, і, в першу чергу, використовуються ті кошти, які знаходяться на основному рахунку, які були внесені абонентом. Після використання основного рахунку витрачаються бонуси з бонусного рахунку. Незалежно від умов обслуговування абонентів, строк використання бонусів становить до 30 днів від моменту їх нарахування. Строк використання бонусів, отриманих за допомогою послуги «Переказ балансу», становить 15 днів. Невикористані бонуси будуть анульовані по закінченні встановленого строку. Строк дії бонусів починає свій перебіг з моменту нарахування бонусів, а можливість використання таких бонусів у абонента виникає лише після повного використання грошей з основного рахунку.

Бонуси ти можеш використовувати для здійснення дзвінків в мережі lifecell, на номери мережі фіксованого зв'язку, номери мереж інших операторів мобільного зв'язку та міжнародних дзвінків, а також для відправлення SMS, MMS - повідомлень, отримання послуги Доступу до Інтернету, інших послуг від lifecell, окрім послуг контент-провайдерів та послуг міжнародного роумінгу. Отримання пакету послуг можливе тільки виключно за тарифними планами, зазначеними в таблиці, що додається (див. вкладений файл) . За іншими тарифними планами отримання пакетів послуг не передбачено.

Нарахування та наявність на бонусному рахунку абонента 1 бонусу означає виникнення та наявність у цього абонента права на отримання послуг мобільного зв'язку згідно з тарифами, за якими обслуговується абонент, товарів та послуг на суму 1 грн. При цьому товари та послуги, що надаються абоненту із застосуванням бонусів, є сплаченими абонентом за рахунок грошових коштів, нарахованих на основний рахунок абонента, та за рахунок яких на бонусний рахунок абонента були внесені відповідні суми бонусів та які поверненню не підлягають.

Бонуси, які нараховуються на бонусний рахунок абонента, в жодному випадку не є грошовими коштами у прямому розумінні відповідно до чинного законодавства України. У випадку розірвання (відмови від зобов'язань) договору про надання телекомунікаційних послуг, укладеного як у письмовій, так і усній формі (придбання абонентом пакета для підключення та карток поповнення рахунку), бонуси (бонусні гривні) анулюються і за будь-яких умов не повертаються абоненту у вигляді грошових коштів.

Оператор залишає за собою право призупиняти нарахування бонусів/списувати бонуси/анульовувати бонусний рахунок в односторонньому порядку без узгодження з абонентом/клієнтом у разі порушення таким абонентом/клієнтом законодавства України.

 
 
 

Популярні товари

Текст помилки

Коментар

Відправити відмінити
Ви вибрали занадто багато тексту