Послуга "Переказ балансу"

Нуль на рахунку — більше не проблема, якщо є справжні друзі! Адже ваш рахунок може бути поповнено з рахунків друзів та близьких за допомогою послуги "Переказ балансу". Надішліть безкоштовний запит про допомогу другові і він перекаже кошти зі свого основного рахунку на ваш бонусний рахунок. За допомогою послуги ви також маєте можливість поповнити бонусний рахунок друзям та близьким.

Завдяки послузі "Переказ балансу" ви завжди будете залишатися на зв’язку, навіть якщо у тебе немає грошей на рахунку і поблизу ніде придбати картку поповнення.

3 грн

Тарифи наведено у гривнях з урахуванням ПДВ та Пенсійного збору.

 

Як скористатись

Для того, щоб переказати баланс, наберіть на своєму мобільному телефоні запит *111*380ХХХХХХХХХ*ХХХ#, де ХХХ — сума переказу, 380ХХХХХХХХХ —номер, на який ви бажаєте переказати баланс, та натисніть кнопку виклику.
Після цього ви отримаєте повідомлення з проханням підтвердити переказ балансу. Якщо ви підтвердите переказ, відповівши «Так», його буде виконано. Щоб скасувати переказ балансу, дайте відповідь «Ні».

Для того, щоб запитати про переказ балансу, надішліть безкоштовне SMS з текстом SOS[пробіл]380X3XXXXXXX,де 380X3XXXXXXX — номер телефону друга, якого ви просите про переказ коштів, на номер 123.
На вказаний номер від вашого імені буде відправлено SMS з проханням про переказ балансу.

*SMS-запит з проханням про переказ балансу не потребує оплати.

Повні умови
 

За допомогою послуги абонент (відправник) витрачає кошти з основного рахунку, купуючи на них право на певну кількість послуг ТОВ «лайфселл» на користь іншого абонента ТОВ «лайфселл» (отримувача). При цьому, на бонусний рахунок отримувача зараховуються бонуси у кількості, що дорівнює сумі витрачених відправником коштів.

Кошти, що були перераховані на бонусний рахунок одержувача за допомогою послуги «Переказ балансу», можуть бути використані згідно умов використання бонусного рахунку. Незалежно від умов обслуговування абонентів, строк використання бонусів, отриманих за допомогою послуги «Переказ балансу», становить 30 днів від моменту їх нарахування. Невикористані бонуси будуть анульовані по закінченні встановленого терміну.

Зверніть увагу! Максимальна сума переказу за одну добу становить 500 гривень, а переказ балансу здійснюється з основного рахунку відправника на бонусний рахунок одержувача. Запитати переказ балансу ви можете не більше 3 разів на день.


Вартість послуги

Вартість одного вдалого переказу становить 3,00 грн. (з урахуванням ПДВ і збору до ПФ).

SMS-запит з проханням про переказ балансу не потребує оплати.

Запитання та відповіді
 

Як запитати переказ балансу?

Для того, щоб запитати переказ балансу, надішліть SMS з текстом SOS[пробіл]380X3XXXXXXX, де 380X3XXXXXXX — номер телефону друга, якого ви просите про переказ коштів, на номер 123.

Ваш SMS-запит не потребує оплати. На вказаний номер від вашого імені буде відправлено SMS з проханням про переказ балансу. Будь ласка, зверніть увагу, що ви можете направити не більше трьох запитів на день.

 
Як здійснити переказ балансу?

Для того, щоб поділитися балансом, виконайте одну з таких дій:

  • наберіть на своєму мобільному телефоні запит *111*380ХХХХХХХХХ*ХХХ#, де ХХХ — сума переказу, 380ХХХХХХХХХ — номер, на який ви бажаєте переказати баланс, та натисніть кнопку виклику.
  • надішліть SMS з текстом PEREKAZ[пробіл]38063XXXXXXX[пробіл]сума переказу на номер 123.
  • зателефонуйте *123# та вибери категорію Perekaz balansu. Вкажіть номер, на який ви хочете переказати кошти, і суму переказу. 
  • Після цього ви отримаєте повідомлення з проханням підтвердити переказ балансу. Якщо ви підтвердите переказ, відповівши «Так», його буде виконано. Щоб скасувати переказ балансу, дайте відповідь «Ні».

 
Хто може користуватися послугою?

Послуга «Переказ балансу» доступна для всіх індивідуальних абонентів lifecell відразу після підключення.

*В деяких випадках може діяти обмеження на користування послугою протягом 21 дня після підключення, якщо підключення виконувалось в магазинах, що не входять до переліку Центрів Обслуговування Абонентів та ексклюзивних пунктів продажу. В таких випадках при спробі використання послуги абонент отримає повідомлення з датою з якої послуга буде доступна.

 
Умови використання бонусного рахунку

Кожен абонент має два рахунки: основний рахунок, на якому обліковуються грошові кошти, внесені абонентом в рахунок оплати вартості послуг, та бонусний рахунок, на який автоматично нараховуватимуться всі бонуси.

1 бонус надає право отримати послуги загальною вартістю 1 гривня за рахунок сплачених абонентом коштів. Бонуси можна використовувати згідно умов використання бонусного рахунку.

Строк використання бонусів може бути різним та залежить від умов нарахування таких бонусів (згідно акцій, умов тарифних планів тощо). Кількість бонусів абонент може перевірити за допомогою комбінації *111#. Також кількість бонусів і строк їх дії абонент може перевірити в додатку Мій lifecell.

Строк дії бонусів починається з моменту їх нарахування. Бонуси, що не були використані протягом строку їх дії, анулюються.

Бонуси можна використати для здійснення оплати:

  • пакету послуг за своїм тарифним планом;
  • дзвінків всередині мережі lifecell, дзвінків на номери інших операторів мобільного та фіксованого зв’язку по Україні;
  • SMS, MMS, WAP;
  • мобільного Інтернету.

Для оплати вищевказаних послуг в першу чергу використовуються бонуси з бонусного рахунку (у випадку їх наявності), при цьому спочатку використовуються бонуси з меншим строком дії. Після використання всіх бонусів, для оплати послуг починає використовуватись основний рахунок.

Бонуси не можна використати для здійснення оплати:

  • будь-яких контент-послуг;
  • послуг в роумінгу;
  • міжнародних дзвінків;
  • мобільних платежів;
  • послуги «Переказ балансу».

Нарахування та наявність на бонусному рахунку абонента 1 бонусу означає виникнення та наявність у цього абонента права на отримання послуг мобільного зв'язку згідно з тарифами, за якими обслуговується абонент, на суму 1 грн. При цьому послуги, що надаються абоненту із застосуванням бонусів, є сплаченими абонентом за рахунок грошових коштів, нарахованих на основний рахунок абонента, та за рахунок яких на бонусний рахунок абонента були внесені відповідні суми бонусів та які не підлягають поверненню.

Бонуси, які нараховуються на бонусний рахунок абонента, в жодному випадку не є грошовими коштами у прямому розумінні відповідно до чинного законодавства України. У випадку розірвання (відмови від зобов'язань) договору про надання телекомунікаційних послуг, укладеного як у письмовій, так і усній формі (придбання абонентом початкового пакету та карток поповнення рахунку), бонуси анулюються і за будь-яких умов не повертаються абоненту у вигляді грошових коштів.

Оператор залишає за собою право змінювати умови використання бонусного рахунку. Оператор залишає за собою право призупиняти нарахування бонусів/списувати бонуси/анульовувати бонусний рахунок в односторонньому порядку без узгодження з абонентом у разі порушення таким абонентом законодавства України.

 
 
 

Популярні товари

Текст помилки

Коментар

Відправити відмінити
Ви вибрали занадто багато тексту