Послуга "Автовідповідач"

Ти знаходишся поза межами досяжності, на лекції, в кінотеатрі і не можеш прийняти дзвінок? Не встиг відповісти або твоя лінія зайнята? Скористайся послугою "Автовідповідач", щоб не пропустити жодного дзвінка у тих випадках, коли ти не можеш їх прийняти!

Послуга відповість на дзвінок замість тебе, запропонує тому, хто телефонує, залишити своє повідомлення, збереже його, а потім проінформує про надходження нового повідомлення за допомогою SMS. Ти зможеш прослухати залишені повідомлення у зручний для тебе час.

безкоштовно

Тарифы указаны в гривнах с учетом НДС. Дополнительно удерживается пенсионный сбор в размере 7,5%% на стоимость услуг сотовой подвижной связи.

 

Як скористатись

Послуга не потребує підключення та складних налаштувань. Для всіх абонентів lifecell «Автовідповідач» працює за умови, якщо абонент знаходиться поза межами досяжності або його телефон вимкнено. Ти також можеш обрати додаткові умови, за яких «Автовідповідач» буде увімкнено, наприклад, коли твоя лінія зайнята або ти не встиг відповісти на дзвінок. Для цього переадресуй дзвінки на номер 5100 за обраними умовами, за допомогою інструкції до твого телефону або наступних кодів:

**67*5100# — коли лінія зайнята
**61*5100# — коли не встиг відповісти на дзвінок
**62*5100# — коли ти поза зоною досяжності або телефон вимкнено
**21*5100# — переадресування всіх дзвінків
##002# — якщо хочеш відмінити переадресування.

Повні умови
 

Вартість послуги

Плата за дзвінки на номери послуги (для прослуховування повідомлень, зміни привітання, налаштувань тощо) 5000, 5010, 0635000111, +380635000111, 0635010111, +380635010111 у межах України не стягується.

Плата за переадресування дзвінків на «Автовідповідач» не стягується.

Плата за отримання SMS сповіщень про нові голосові повідомлення та пропущені виклики не стягується.

Для абонента lifecell, що залишає повідомлення, плата за дзвінок абоненту lifecell стягується згідно його тарифного плану.

Зверни увагу:

Під час твого перебування в роумінгу дзвінки на номери +380635000111, +380635010111 для прослуховування повідомлень і дзвінки, переадресовані на "Автовідповідач", оплачуються як вихідні дзвінки в Україну за тарифами оператора, у мережі якого ти обслуговуєшся.

запитання та відповіді

 

Надходження та збереження повідомлень

Про надходження нових голосових повідомлень «Автовідповідач» сповістить тебе за допомогою SMS. Якщо повідомлення не буде залишене, ти також отримаєш інформацію з номером того, хто телефонував. Абонент, що залишить повідомлення, також буде проінформований відносно прослуховування тобою повідомлення.

Кожне нове повідомлення зберігатиметься 2 дні, протягом яких ти зможеш його прослухати. Ти можеш керувати повідомленням: щоб прослухати ще раз, натисни 1, перейти до наступного повідомлення, натисни 2, щоб дізнатися номер того, хто телефонував, натисни 3 під час прослуховування. Зверни увагу, максимальна тривалість повідомлення, яке може бути залишене для тебе, складає 30 секунд.

 
Прослуховування повідомлень

З твого мобільного — зателефонуй за номером 5000.

З будь-якого іншого телефону в межах України — зателефонуй за номером 063 5000111, введи твій номер телефону в форматі 3806ХXXXXXXX, потім введи СуперПароль та натисни #.

У роумінгу — зателефонуй за номером +380 63 5000111, введи свій номер телефону в форматі 3806ХXXXXXXX, потім СуперПароль і натисни #.

 
Привітання «Автовідповідача»

Зверни увагу — тим, хто дзвонить тобі, буде приємно почути привітання, записане твоїм голосом. Для запису власного привітання зателефонуй до твого «Автовідповідача» за номером 5000, обери меню «Привітання», та запиши своє привітання. Якщо власне привітання не встановлено, використовується стандартне привітання «Автовідповідача».

 
Конфіденційність

Щоб захистити твої повідомлення від прослуховування сторонніми, ти можеш використовувати СуперПароль. СуперПароль — це твій особистий пароль для підключення, відключення та управління послугами lifecell.

Щоб увімкнути СуперПароль, зателефонуй до свого «Автовідповідача» за номером 5000 та обери меню «Налаштування».

 
Зміна мови «Автовідповідача»

Ти можеш використовувати одну з трьох мов: українську, російську або англійську. Щоб змінити мову твого «Автовідповідача», зателефонуй за номером 5000 та обери меню «Налаштування».

 
Хто може скористатися послугою?

Послуга доступна для всіх абонентів lifecell.

 
 
 

Популярні товари

Текст помилки

Коментар

Відправити відмінити
Ви вибрали занадто багато тексту