Програма лояльності "life:) Дякує"

lifecell піклується про своїх абонентів та створив найкращу програму лояльності для своїх постійних користувачів!

Кожен учасник програми отримує винагороду щомісячний бонус на рахунок! Бонус - це відсоток від суми, яку учасник витрачає на розмови та послуги протягом місяця.

Розмір бонусу залежить від строку користування послугами lifecell. Чим довше ти з lifecell, тим більше твій відсоток на рахунок.

Умови користування послугою:

Ти з lifecell

Твій щомісячний бонус

Від 3 місяців до 1 року

10%

Від 1 до 2 років

20%

Від 2 до 3 років

30%

Від 3 до 4 років

40%

Від 4 років, та більше

50%


Перевірка, скільки часу ти з lifecell - *122#. Один бонус еквівалентний 1 гривні. Максимальна кількість Бонусів за місяць - 50, Бонус менше 1 гривні - не нараховується.

Для того, щоб отримати щомісячний бонус за участь в програмі лояльності, необхідно поповнити рахунок на будь-яку суму до 10 числа календарного місяця. Бонус, як і раніше, нараховується 10 числа місяця по тих же відсотках. Якщо учасник програми буде поповнюватись 10 числа або після 10 числа, він зможе отримати нові бонуси за програмою лояльності вже у наступному місяці.

Бонуси нараховуються на бонусний рахунок 10 числа кожного місяця в залежності від строку перебування у мережі lifecell та витраченої у попередньому місяці суми з основного рахунку. Якщо 10-те число місяця є святковим днем, то бонус нараховується у наступний робочий день.

Строк дії бонусів - з моменту нарахування до кінця календарного місяця.

З листопада 2011 року бонус нараховується за дзвінки та користування SMS, MMS та Інтернет за стандартними тарифами.

Бонуси (право на використання додаткового обсягу послуг) можуть бути використані відповідно до Умов використання бонусного рахунку.

При зміні тарифного плану Програма лояльності деактивується, бонус, який було отримано за Програмою лояльності, анулюється.

Бонуси не нараховуються за користування послугами у роумінгу.

Учасники програми лояльності отримують автоматичну підписку на сервіс «Дисконт-інфо».

В програмі можуть приймати участь індивідуальні абоненти всіх тарифних планів.

Програма діє з 8 квітня 2010 року на постійній основі. Підключення до програми можливе до 30.06.2011.

 

Запитання та відповіді
 

Що таке бонусний рахунок?

Кожен індивідуальний абонент має два рахунки: основний рахунок, на якому обліковуються грошові кошти, внесені абонентом в рахунок оплати вартості послуг, та бонусний рахунок, на який автоматично нараховуються всі бонуси відповідно до умов акцій, тарифних планів, рекламних пропозицій тощо, що проводяться ТОВ «лайфселл».

1 бонус надає право отримати послуги загальною вартістю 1 гривня за рахунок сплачених абонентом коштів. Бонуси можна використовувати згідно умов використання бонусного рахунку.

Для індивідуальних абонентів бонуси можна використати для:

  • отримання пакету послуг за своїм тарифним планом;
  • здійснення дзвінків всередині мережі lifecell, дзвінків на номери інших операторів мобільного та фіксованого зв’язку по Україні;
  • відправки SMS;
  • використання мобільного Інтернету;
  • здійснення переходу (міграції) на інший тарифний план та отримання деяких інших телекомунікаційних послуг.

Для отримання вищевказаних телекомунікаційних послуг в першу чергу використовуються бонуси з бонусного рахунку (у випадку їх наявності), при цьому спочатку використовуються бонуси з меншим строком дії. Після використання всіх бонусів, для оплати послуг починає використовуватись основний рахунок.

Бонуси не можна використати для:

  • отримання послуг в роумінгу;
  • здійснення міжнародних дзвінків;
  • здійснення мобільних платежів;
  • здійснення послуги «Переказ балансу»;
  • отримання контент послуг;
  • послуги «SMS на домашній».

Строк, протягом якого можна використати бонуси (строк дії бонусів) може бути різним та залежить від умов нарахування таких бонусів (згідно правил акцій, умов тарифних планів тощо). Кількість бонусів абонент може перевірити за допомогою комбінації *111#. Також кількість бонусів і строк їх дії абонент може перевірити в додатку Мій lifecell.

Строк дії бонусів починається з моменту їх нарахування. Бонуси, що не були використані протягом строку їх дії - анулюються, та жодним чином не відшкодовуються ТОВ «лайфселл».

Нарахування та наявність на бонусному рахунку абонента 1 бонусу означає виникнення та наявність у цього абонента права на отримання телекомунікаційних послуг згідно з тарифами, за якими обслуговується абонент, на суму 1 грн. При цьому послуги, що надаються абоненту із застосуванням бонусів, надаються в рахунок грошових коштів, сплачених (внесених) на основний рахунок абонента, згідно умов відповідної акції, тарифного плану, рекламної пропозиції тощо.

Бонуси, які нараховуються на бонусний рахунок абонента, в жодному випадку не є грошовими коштами у прямому розумінні відповідно до чинного законодавства України. У випадку розірвання (відмови від зобов'язань) договору про надання телекомунікаційних послуг, укладеного як у письмовій, так і усній формі (придбання абонентом стартового пакету та карток поповнення рахунку), бонуси анулюються і за будь-яких умов не повертаються абоненту у вигляді грошових коштів.

Отримання ТОВ «лайфселл» від споживачів сум збору на обов'язкове державне пенсійне страхування з вартості послуг стільникового рухомого зв'язку фактично є сплатою цього збору зазначеними платниками і не може розглядатися як отримання ТОВ «лайфселл» компенсації вартості наданих ТОВ «лайфселл» послуг.

Оператор залишає за собою право змінювати умови використання бонусного рахунку. Оператор залишає за собою право призупиняти нарахування бонусів/списувати бонуси/анулювати бонусний рахунок в односторонньому порядку без узгодження з абонентом у разі порушення таким абонентом чинного законодавства України.

 
Умови використання бонусного рахунку

Детальні умови використання бонусного рахунку дивіться тут.

 
 
 

Текст помилки

Коментар

Відправити відмінити
Ви вибрали занадто багато тексту