Акція "Даруємо спілкування!"

Приєднуйтесь до lifecell разом з друзями та рідними – отримайте до 150 бонусів на мобільний зв’язок на всіх!

Абоненту, який вже з нами та підключив новий номер life:)

20 бонусів

ЗА КОЖЕН НОВИЙ НОМЕР

На новий номер, який абонент підключив до life:)10 бонусів

Для отримання бонусів існуючому абоненту:

1. Підключіть до life:) новий номер.

2. Зареєструйте новий номер телефону в акції одним зі способів:

  • За допомогою USSD-меню, набравши на телефоні *434#Р, слідуйте підказкам.
  • Відправте SMS-повідомлення, вказавши новий номер, на номер 434 у форматі «код оператору, номер телефону» (наприклад, 093 978 7347).
  • Подзвоніть за номером 434 Р та слідуйте підказкам голосового меню.

3. Проконтролюйте, щоб з нового номеру була також підтверджена реєстрація в акції.

4. Отримайте бонуси.

Як отримати бонуси на новий номер:

1.  Станьте щасливим абонентом life:)

2.  Якщо ви купили промо-пакет за 10 грн, наприклад на вулиці у промо-продавця, поповніть його на суму від 35 грн або більше одним платежем. Якщо ви купили стандартний пакет за 15 грн у магазині, то для участі в акції його не потрібно поповнювати.

3.  На новий номер вам повинно прийти повідомлення про те, що ви зареєстровані в акції.

4.  З нового номеру підтвердьте участь в акції одним з наступних способів:

  • За допомогою USSD-меню, набравши на телефоні *434#P, слідуйте підказкам.
  • Відправте SMS-повідомлення з номером абонента, що існує, який зареєстрував новий номер в акції на номер 434 у форматі «код оператора, номер телефону» (наприклад, 093 978 7347)
  • Подзвоніть за номером 434 Р та слідуйте підказкам голосового меню.

5.  Отримайте бонуси.

Умови акції:

  • На момент реєстрації нова SIM-карта повинна бути активована в мережі life:) не більше, ніж 15 днів тому.
  • Абонент, що існує, може зареєструвати максимум 5 нових номерів з одного номеру.
  • Для участі в акції з безкоштовним промо-пакетом необхідно поповнити даний пакет одноразово на 35 грн або більше одним платежем.
  • Бонуси, що нараховуються, діють протягом 30 днів з моменту їх нарахування.
  • Акція діє з 01.04.13 по 31.05.13 на території Запорізької, Кіровоградської, Сумської, Полтавської, Донецької, Херсонської, Луганської областей та АРК.

Акція діє для тарифних планів «ПРОСТО ДЕШЕВШЕ:)» та «Вільний life:) МАКСИМУМ без поповнень».

 

Запитання та відповіді
 

Що таке бонусний рахунок?

Кожен індивідуальний абонент має два рахунки: основний рахунок, на якому обліковуються грошові кошти, внесені абонентом в рахунок оплати вартості послуг, та бонусний рахунок, на який автоматично нараховуються всі бонуси відповідно до умов акцій, тарифних планів, рекламних пропозицій тощо, що проводяться ТОВ «лайфселл».

1 бонус надає право отримати послуги загальною вартістю 1 гривня за рахунок сплачених абонентом коштів. Бонуси можна використовувати згідно умов використання бонусного рахунку.

Для індивідуальних абонентів бонуси можна використати для:

  • отримання пакету послуг за своїм тарифним планом;
  • здійснення дзвінків всередині мережі lifecell, дзвінків на номери інших операторів мобільного та фіксованого зв’язку по Україні;
  • відправки SMS;
  • використання мобільного Інтернету;
  • здійснення переходу (міграції) на інший тарифний план та отримання деяких інших телекомунікаційних послуг.

Для отримання вищевказаних телекомунікаційних послуг в першу чергу використовуються бонуси з бонусного рахунку (у випадку їх наявності), при цьому спочатку використовуються бонуси з меншим строком дії. Після використання всіх бонусів, для оплати послуг починає використовуватись основний рахунок.

Бонуси не можна використати для:

  • отримання послуг в роумінгу;
  • здійснення міжнародних дзвінків;
  • здійснення мобільних платежів;
  • здійснення послуги «Переказ балансу»;
  • отримання контент послуг;
  • послуги «SMS на домашній».

Строк, протягом якого можна використати бонуси (строк дії бонусів) може бути різним та залежить від умов нарахування таких бонусів (згідно правил акцій, умов тарифних планів тощо). Кількість бонусів абонент може перевірити за допомогою комбінації *111#. Також кількість бонусів і строк їх дії абонент може перевірити в додатку Мій lifecell.

Строк дії бонусів починається з моменту їх нарахування. Бонуси, що не були використані протягом строку їх дії - анулюються, та жодним чином не відшкодовуються ТОВ «лайфселл».

Нарахування та наявність на бонусному рахунку абонента 1 бонусу означає виникнення та наявність у цього абонента права на отримання телекомунікаційних послуг згідно з тарифами, за якими обслуговується абонент, на суму 1 грн. При цьому послуги, що надаються абоненту із застосуванням бонусів, надаються в рахунок грошових коштів, сплачених (внесених) на основний рахунок абонента, згідно умов відповідної акції, тарифного плану, рекламної пропозиції тощо.

Бонуси, які нараховуються на бонусний рахунок абонента, в жодному випадку не є грошовими коштами у прямому розумінні відповідно до чинного законодавства України. У випадку розірвання (відмови від зобов'язань) договору про надання телекомунікаційних послуг, укладеного як у письмовій, так і усній формі (придбання абонентом стартового пакету та карток поповнення рахунку), бонуси анулюються і за будь-яких умов не повертаються абоненту у вигляді грошових коштів.

Отримання ТОВ «лайфселл» від споживачів сум збору на обов'язкове державне пенсійне страхування з вартості послуг стільникового рухомого зв'язку фактично є сплатою цього збору зазначеними платниками і не може розглядатися як отримання ТОВ «лайфселл» компенсації вартості наданих ТОВ «лайфселл» послуг.

Оператор залишає за собою право змінювати умови використання бонусного рахунку. Оператор залишає за собою право призупиняти нарахування бонусів/списувати бонуси/анулювати бонусний рахунок в односторонньому порядку без узгодження з абонентом у разі порушення таким абонентом чинного законодавства України.

 
Умови використання бонусного рахунку

Детальні умови використання бонусного рахунку дивіться тут.

 
 
 

Текст помилки

Коментар

Відправити відмінити
Ви вибрали занадто багато тексту