Послуга "Інтернет Тиждень"

Рекомендуємо для:
 
 
 
 
 

Переглядай погоду, новини, електронну пошту, користуйся картами та соціальними мережами, роби покупки онлайн!

20 грн / 7 днів

Замовити

Ви абонент lifecell?

Так Ні

Тарифи наведено у гривнях з урахуванням ПДВ та Пенсійного збору.

 

Як замовити

 
Наберіть зі свого мобільного телефону
*123*7#
 
Надішліть SMS
На номер 123
с текстом
T500 VKL
 
Зателефонуйте до call-центру

з мобільного

 
 
 

Повні умови
 


Умови користування послугою:

Назва

Об’єм трафіку, ГБ

Період дії, діб

Вартість, грн

Інтернет Тиждень

1ГБ

7

20


Послуга передбачає надання певного об'єму даних кожні 7 днів за плату, що стягується кожні 7 днів. Обсяг даних, що надається у межах послуги, можна використовувати тільки у межах України .

Детальні умови тарифікації

Дані, що передані та отримані понад обсяг даних, включений у послугу, сплачуються відповідно тарифів на послугу«Доступ до Інтернету»та/або згідно умов тарифного плану та/або інших підключених Інтернет послуг.

Якщо обсяг даних, що надається у межах послуги, використано до закінчення строку дії послуги, вам буде автоматично надано новий обсяг даних на 7 днів.

Якщо після 7 днів користування послугою на рахунку недостатньо коштів для стягнення плати за користування послугою протягом наступних 7 днів, послугу буде призупинено на 90 днів. Після поповнення рахунку та за умови, що на рахунку достатньо коштів для стягнення плати, послугу буде надано (та обсяг даних нараховано) та плату стягнено у повному обсязі. У разі, якщо на рахунку недостатньо коштів для стягнення плати протягом 90 днів після призупинення, після закінчення 90-денного терміну послугу буде відключено.


Запитання та відповіді
 

Як підключити послугу Інтернет Тиждень?

Підключити послугу Інтернет Тиждень можна одним із наступних способів:

  • Наберіть *123*7#, натисніть кнопку виклику і підтвердіть свій запит.
  • Наберіть *123#, оберіть Internet Poslugy, потім Internet Tyzhden’і Pidkliuchyty.
  • Надішліть SMS з текстом T500 VKL на номер 123 і підтвердіть свій запит.
  • Натисніть «1», якщо почуєте пропозицію підключити послугу під час дзвінка.
 
Як перевірити баланс та залишок об'єму послуг?

Для перевірки балансу та залишку об’єму послуг дзвоніть: *111та *121#.

 
Чому дані щодо обсягу використаного трафіку Інтернет в додатку на моєму смартфоні відрізняються від даних оператора?

Обсяг переданих та отриманих даних протягом сесії прийому та передачі округлюється в більшу сторону з точністю до 200 кілобайт. У зв’язку з цим, будь-ласка, зверніть увагу: якщо ви користуєтесь сторонньою програмою для контролю трафіку, дані щодо використаного обсягу МБ Інтернет можуть відрізнятися від даних відповідно до білінгової системи оператора.

 
 
 

Стартові пакети

Популярні товари

Текст помилки

Коментар

Відправити відмінити
Ви вибрали занадто багато тексту