Mobile ID - захищенний електронний підпис у вашому смартфоні


20 грн/міс

Зручний вхід

Безпечний

SIM-картка - захищенний носій електронного підпису.

Щоб розпочати

Для оформлення заявки на підключення, зателефонуйте до нас


0 800 20 2222

БЕЗКОШТОВНО З МІСЬКИХ ТА МОБІЛЬНИХ НОМЕРІВ ПО УКРАЇНІ


5433

З МОБІЛЬНОГО LIFECELL


Або надішліть листа на mid_order@lifecell.com.ua

Щоб розпочати

MOBILE ID ДЛЯ СЕРВІС-ПРОВАЙДЕРІВ





Тариф

Активація (SIM-картка з Mobile ID, сертифікат строком на 1 рік та плата за за перший місяць користування послугою

250 грн

Плата за користування послугою (починаючи з 2го місяця)

20 грн/міс

Додатковий сертифікат або продовження чинного строком на 1 рік

150 грн

Тариф

ПОВНІ УМОВИ


Тарифи наведено у гривнях з урахуванням всіх податків та зборів станом на 27.07.2019

Для оформлення заявки на підключення зателефонуйте до нас:
0 800 20 2222 (БЕЗКОШТОВНО З МІСЬКИХ ТА МОБІЛЬНИХ НОМЕРІВ ПО УКРАЇНІ)
5433 (З МОБІЛЬНОГО LIFECELL)
Або надішліть листа на поштову скриньку mid_order@lifecell.com.ua.

Умови надання послуги Mobile ID наведено станом на 27.07.2019. Оператор залишає за собою право встановлювати та змінювати тарифи на послуги відповідно до Закону України «Про телекомунікації» та змінювати перелік таких послуг. ТОВ «лайфселл», 03110, м. Київ, вул. Солом’янська, 11, літера «А», коди мережі 063, 073 та 093.

Запитання та відповіді
 

Для кого доступна послуга Mobile ID?

Послуга доступна для юридичних осіб, які є контрактними абонентами lifecell.

Чи відповіли ми на ваше питання?
 
Де я можу підключити послугу?

Послуга доступна для підключення у Києві, Харкові, Львові, Дніпрі та Одесі. 
Для оформлення заявки на підключення зателефонуйте до нас
0 800 20 2222 (БЕЗКОШТОВНО З МІСЬКИХ ТА МОБІЛЬНИХ НОМЕРІВ ПО УКРАЇНІ)
5433 (З МОБІЛЬНОГО LIFECELL) 
або надішліть листа на: mid_order@lifecell.com.ua

Чи відповіли ми на ваше питання?
 
Навіщо змінювати звичайну SIM-карту на SIM-карту Mobile ID?

SIM-карта Mobile ID є захищенним носієм інформації, на якому зберігається сертифікат АЦСК.

Чи відповіли ми на ваше питання?
 
Що таке сертифікат?

Електронний документ, що перевіряє електронний підпис та ідентифікує фізичну особу або представника юридичної особи власника сертифікату, завіряючи кваліфікованим електронним підписом надавача послуг ─ АЦСК.

Чи відповіли ми на ваше питання?
 
Що таке КЕП?

Кваліфікований електронний підпис ꟷ це удосконалений електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа.

Чи відповіли ми на ваше питання?
 
Що таке АЦСК?

АЦСК ─ це кваліфікований надавач електронних довірчих послуг, який здійснює діяльність, пов’язану з випуском та обслуговуванням сертифікатів ключів.

Чи відповіли ми на ваше питання?
 
Список необхідних документів для отримання сертифікату

Для представника Юридичної особи:

- копія всіх сторінок документа, який підтверджує реєстрацію юридичної особи (Свідоцтво про державну реєстрацію або витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців);

- оригінал паспорта громадянина України керівника організації (копія паспорта головного бухгалтера, іншого представника). У разі надання паспорта громадянина України у формі ІD-карти додатково надається копія виписки з Єдиного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання;

- копія довідки про присвоєння індивідуального ідентифікаційного номера керівника організації (головного бухгалтера, іншого представника);

- копія протоколу зборів про призначення або наказу про вступ на посаду керівника організації (головного бухгалтера, іншого представника).
Оригінал паспорту заявника на оформлення сертифікату КЕП є обов'язковим.

Всі копії документів юридичної особи або фізичної особи – підприємця повинні бути засвідченні керівником та печаткою організації  на кожній сторінці з інформацією, із зазначенням ПІБ та посади особи, яка засвідчує копії, підписом і відміткою «Згідно з оригіналом».

Детальніше тут
Чи відповіли ми на ваше питання?
 
Якщо вкрали/загубив телефон?

У разі втрати або пошкодження мобільного пристрою чи SIM-карти, абонент негайно зобов’язується повідомити АЦСК по телефону, з метою блокування КЕП. Для відновлення послуги абонент звертається до ТОВ «лайфселл» для повторного підключення.

Чи відповіли ми на ваше питання?
 
 

Текст помилки

Коментар

Відправити відмінити
Ви вибрали занадто багато тексту