Масові розсилки Viber




Масові розсилки Viber — це новітній та офіційний спосіб надсилання великої кількості інтерактивних Viber-повідомлень та один із найбільш ефективних засобів швидкого інформування клієнтів вашої компанії про акції, продукти та сервіси.




0,25 грн / шт

 

 

Послуга «Масові розсилки Viber» дозволяє інформувати клієнтів вашої компанії про нові продукти чи послуги, проводити рекламні кампанії, інформувати клієнтів про транзакції за рахунком, надсилаючи масові Viber повідомлення вашим клієнтам на мобільні телефони, планшети та ПК з використанням офіційного альфаімені та логотипу вашої компанії.


Переваги:

  • Генерація продажів - зростання переходів на сайт компанії та конверсії продажів за допомогою інтерактивних посилань (активна кнопка)
  • Офіційний зареєстрований Viber аккаунт компанії - розсилка здійснюється лише через офіційний канал Viber
  • Високий інтерес клієнтів до рекламних Viber-розсилок завдяки зображенням і новизні цього рекламного каналу
  • До 1000 символів в повідомленні в будь-якому кодуванні.
  • Картинки в повідомленнях. Можливість додавати картинки із зображенням вашого товару або бренду
  • У разі недоставки повідомлення в Viber є можливість доставити клієнту SMS-повідомлення
Кількість доставлених повідомлень на Viber протягом місяця, шт. Вартість доставленого повідомлення на Viber, грн. з ПДВ
до 100 000 повідомлень 0,25
від 100 000 повідомлень 0,24

запитання та відповіді

 

Які умови для здіснення масових розсилок Viber?

Щоб скористатись даною послугою, необхідно дотримуватись мінімальних рекомедованих щомісячних об'ємів розсилки - щонайменше 60 000 відправлених Viber повідомлень.

Чи відповіли ми на ваше питання?
 
Які типи повідомлень можливо розсилати?

Існують два типи повідомлень - транзакційні та рекламні.

 
Що таке транзакційні повідослення?

Транзакційні повідомлення – персональні інформативні (сервісні) та транзакційні повідомлення не рекламного характеру, що містять інформацію про конкретну операцію/транзакцію виконану для певного Користувача, на отримання яких Користувач надав попередню явно виражену письмову згоду (обробка замовлень/операції з рахунками Користувача, повідомлення про списання/отримання коштів та інші аналогічні сервісні (транзакційні) повідомлення).

Чи відповіли ми на ваше питання?
 
Що таке рекламні повідомлення?

Рекламні та/або привітальні повідомлення – повідомлення, що містять рекламу/рекламну інформацію; комбіновані повідомлення, що одночасно містять і рекламну інформацію, і інформацію про виконані транзакції/операції; повідомлення, що містять привітання; а також інші повідомлення (відмінні від Транзакційних Повідомлень), на отримання яких Користувач надав явно виражену письмову згоду.

Чи відповіли ми на ваше питання?
 
Чи залежить вартість від типу повідомлення?

Ні, вартість доставленного Viber повідомлення не залежить від типу повідомлення. Проте компанія має ідентифікувати самостійно тип повідомлення при формуванні розсилки (у випадку недотримання даних умов компанія Viber може заблокувати аккаунт компанії).

Чи відповіли ми на ваше питання?
 
Хто може скористатися послугою?

Цією послугою може скористатися будь-яка юридична особа (резидент України) за умови підписання договору про здійснення масових СМС-розсилань та додаткової угоди щодо розсилки Viber повідомлень, та заповнення анкети для компанії Viber на присвоєння офіційного акаунта компанії. Ця послуга надається тільки тим компаніям, які мають підтвердження того, що клієнти згодні отримувати інформацію через короткі текстові повідомлення.

Чи відповіли ми на ваше питання?
 
Хто може отримувати «Масові розсилки Viber»?

Масові розсилки Viber можуть отримувати абоненти, які дали свою попередню згоду на отримання будь-яких інформаційних повідомлень від юридичних осіб (резидентів України), наприклад, інформаційна розсилка від торгівельної марки, банків, страхових компаній тощо.

Чи відповіли ми на ваше питання?
 
 
 
captcha
Які умови для здіснення масових розсилок Viber?

Щоб скористатись даною послугою, необхідно дотримуватись мінімальних рекомедованих щомісячних об'ємів розсилки - щонайменше 60 000 відправлених Viber повідомлень.

Чи відповіли ми на ваше питання?
 
Які типи повідомлень можливо розсилати?

Існують два типи повідомлень - транзакційні та рекламні.

 
Що таке транзакційні повідослення?

Транзакційні повідомлення – персональні інформативні (сервісні) та транзакційні повідомлення не рекламного характеру, що містять інформацію про конкретну операцію/транзакцію виконану для певного Користувача, на отримання яких Користувач надав попередню явно виражену письмову згоду (обробка замовлень/операції з рахунками Користувача, повідомлення про списання/отримання коштів та інші аналогічні сервісні (транзакційні) повідомлення).

Чи відповіли ми на ваше питання?
 
Що таке рекламні повідомлення?

Рекламні та/або привітальні повідомлення – повідомлення, що містять рекламу/рекламну інформацію; комбіновані повідомлення, що одночасно містять і рекламну інформацію, і інформацію про виконані транзакції/операції; повідомлення, що містять привітання; а також інші повідомлення (відмінні від Транзакційних Повідомлень), на отримання яких Користувач надав явно виражену письмову згоду.

Чи відповіли ми на ваше питання?
 
Чи залежить вартість від типу повідомлення?

Ні, вартість доставленного Viber повідомлення не залежить від типу повідомлення. Проте компанія має ідентифікувати самостійно тип повідомлення при формуванні розсилки (у випадку недотримання даних умов компанія Viber може заблокувати аккаунт компанії).

Чи відповіли ми на ваше питання?
 
Хто може скористатися послугою?

Цією послугою може скористатися будь-яка юридична особа (резидент України) за умови підписання договору про здійснення масових СМС-розсилань та додаткової угоди щодо розсилки Viber повідомлень, та заповнення анкети для компанії Viber на присвоєння офіційного акаунта компанії. Ця послуга надається тільки тим компаніям, які мають підтвердження того, що клієнти згодні отримувати інформацію через короткі текстові повідомлення.

Чи відповіли ми на ваше питання?
 
Хто може отримувати «Масові розсилки Viber»?

Масові розсилки Viber можуть отримувати абоненти, які дали свою попередню згоду на отримання будь-яких інформаційних повідомлень від юридичних осіб (резидентів України), наприклад, інформаційна розсилка від торгівельної марки, банків, страхових компаній тощо.

Чи відповіли ми на ваше питання?
 
 

Текст помилки

Коментар

Відправити відмінити
Ви вибрали занадто багато тексту