Програма лояльності "business Плюс"

Шановні абоненти,

Ми робимо все можливе для того, щоб ваше спілкування було ще більш комфортним та вигідним! Саме тому ми пропонуємо вам Програму лояльності «business ПЛЮС»», яка надає додаткові переваги за користування послугами lifecell.

Отримуйте 10% від витраченої на зв'язок суми у вигляді балів лояльності та обмінюйте накопичені бали лояльності на додаткові хвилини, SMS, MMS, мегабайти

Отримуйте максимум задоволення від спілкування та бізнесу!

З повними умовами Програми лояльності «business ПЛЮС» можна ознайомитись за посиланням.


Шановні абоненти!

Повідомляємо вас про те, що починаючи з 02.07.2016 року буде внесено зміни до Програми лояльності «business ПЛЮС», які полягають у наступному:

  • Нарахування балів лояльності корпоративним абонентам типу «Спільнота» буде скасовано.
  • Бали лояльності, накопичені корпоративними абонентами типу «Спільнота» у попередні періоди, можливо буде обміняти на товари або послуги, які пропонуються в рамках Програми лояльності «business ПЛЮС», у період з 02.07.2016 по 31.10.2016 включно.
  • Можливість обміняти бали лояльності на Дисконтні картки від партнерів буде закрита.
  • Бали лояльності не нараховуватимуться на кошти, сплачені за послугу «Особливий номер».
 
Запитання та відповіді
 

Хто приймає участь в Програмі лояльності?

В Програмі лояльності приймають участь всі корпоративні контрактні абоненти. Виняток становлять корпоративні лінії, які обслуговуються на тарифних планах «Єдина Мережа Преміум» , «Єдина Мережа Преміум IP», «Сім'я 15», «Клуб», «Консультант Плюс», «Консультант Промо», «Вільний life:) максимум Захід Плюс», «Корпоративний вільний life:)» та «Футбол».

 
Як нараховуються бали лояльності?

Бали лояльності нараховуються у розмірі 10% від суми використаних послуг (з урахуванням ПДВ) за наступною формулою:

10%
від коштів, витрачених зі
спільного рахунку
+ 10%
від коштів, витрачених
з рахунків ліній*

* при цьому бали лояльності нараховуватимуться лише на ту частину коштів, витрачених з рахунків ліній, яка менше або дорівнює сумі коштів, витрачених зі спільного рахунку.

Бали лояльності нараховуються за кожний календарний місяць кварталу, в якому буде виконана наступна умова:
Сума коштів, використаних зі спільного рахунку >= 100 грн (з ПДВ).

Чи відповіли ми на ваше питання?
 
Коли нараховуються бали лояльності?

Бали лояльності нараховуються у перший місяць календарного кварталу, що слідує за кварталом, за який вони нараховуються (наприклад: за I квартал року (січень, лютий та березень) бали лояльності нараховуються в квітні цього ж року).

Чи відповіли ми на ваше питання?
 
Коли закінчується термін дії балів лояльності?

Термін дії балів лояльності складає 12 місяців з моменту нарахування. Бали лояльності, які не використано протягом 12 місяців з моменту їх нарахування, анулюються.

У випадку відміни замовлення товарів або послуг (крім GSM-послуг ), термін дії балів лояльності, які були відмінені складає 90 календарних днів з моменту здійснення відміни замовлення.


Чи відповіли ми на ваше питання?
 
Додаткова інформація

Бали лояльності не нараховуються:

  • на кошти, сплачені за послуги «Оренда каналів» та «Масові СМС»
  • на лінії, що обслуговуються на умовах передоплати
  • на бонуси, що були нараховані на бонусний рахунок абонента відповідно до акційних програм

Бали лояльності нараховуються та використовуються як цілі числа. Застосовується правило математичного округлення: якщо дробова частка менше 0,5 – бали лояльності округляються до найближчого меншого цілого; якщо дробова частка більше або дорівнює 0,5 – бали лояльності округляються до найближчого більшого.

Якщо протягом кварталу було змінено тип корпоративного абонента, то бали лояльності за весь календарний квартал нараховуються за правилами того типу, який було встановлено для корпоративного абонента станом на 23:59 останнього дня кварталу.


Чи відповіли ми на ваше питання?
 
 
 
Послуга: Програма лояльності "business Плюс" УВАГА! Тільки для юридичних осіб або ФОП. Перелік документів для підключення.
Відправляючи запит ви погоджуєтесь на обробку персональних даних
Хто приймає участь в Програмі лояльності?

В Програмі лояльності приймають участь всі корпоративні контрактні абоненти. Виняток становлять корпоративні лінії, які обслуговуються на тарифних планах «Єдина Мережа Преміум» , «Єдина Мережа Преміум IP», «Сім'я 15», «Клуб», «Консультант Плюс», «Консультант Промо», «Вільний life:) максимум Захід Плюс», «Корпоративний вільний life:)» та «Футбол».

 
Як нараховуються бали лояльності?

Бали лояльності нараховуються у розмірі 10% від суми використаних послуг (з урахуванням ПДВ) за наступною формулою:

10%
від коштів, витрачених зі
спільного рахунку
+ 10%
від коштів, витрачених
з рахунків ліній*

* при цьому бали лояльності нараховуватимуться лише на ту частину коштів, витрачених з рахунків ліній, яка менше або дорівнює сумі коштів, витрачених зі спільного рахунку.

Бали лояльності нараховуються за кожний календарний місяць кварталу, в якому буде виконана наступна умова:
Сума коштів, використаних зі спільного рахунку >= 100 грн (з ПДВ).

Чи відповіли ми на ваше питання?
 
Коли нараховуються бали лояльності?

Бали лояльності нараховуються у перший місяць календарного кварталу, що слідує за кварталом, за який вони нараховуються (наприклад: за I квартал року (січень, лютий та березень) бали лояльності нараховуються в квітні цього ж року).

Чи відповіли ми на ваше питання?
 
Коли закінчується термін дії балів лояльності?

Термін дії балів лояльності складає 12 місяців з моменту нарахування. Бали лояльності, які не використано протягом 12 місяців з моменту їх нарахування, анулюються.

У випадку відміни замовлення товарів або послуг (крім GSM-послуг ), термін дії балів лояльності, які були відмінені складає 90 календарних днів з моменту здійснення відміни замовлення.


Чи відповіли ми на ваше питання?
 
Додаткова інформація

Бали лояльності не нараховуються:

  • на кошти, сплачені за послуги «Оренда каналів» та «Масові СМС»
  • на лінії, що обслуговуються на умовах передоплати
  • на бонуси, що були нараховані на бонусний рахунок абонента відповідно до акційних програм

Бали лояльності нараховуються та використовуються як цілі числа. Застосовується правило математичного округлення: якщо дробова частка менше 0,5 – бали лояльності округляються до найближчого меншого цілого; якщо дробова частка більше або дорівнює 0,5 – бали лояльності округляються до найближчого більшого.

Якщо протягом кварталу було змінено тип корпоративного абонента, то бали лояльності за весь календарний квартал нараховуються за правилами того типу, який було встановлено для корпоративного абонента станом на 23:59 останнього дня кварталу.


Чи відповіли ми на ваше питання?
 
 

Текст помилки

Коментар

Відправити відмінити
Ви вибрали занадто багато тексту