Корисні USSD-коди та номери
Основні |
|
Залишок коштів на рахунку (основного та бонусного) |
*111# |
Залишок послуг за тарифним планом |
*121# |
Ваш номер та тариф (назва, ціна, наповнення, дата активації) |
*161# |
Управління підключеними послугами (додатковими та послугами, що входять у тарифний план) |
*112# |
Ваш номер та тариф, зміна тарифного плану, пропозиції для роумінгу, перезамовлення пакету послуг за тарифним планом |
*141# |
Управління денним пакетом послуг |
*103# |
Послуга «Хом’як»: перенесення залишку пакету послуг (хвилин, МБ, SMS) з попереднього періоду в поточний |
*199# |
Перезамовлення пакету послуг за тарифом собі або іншому абоненту lifecell |
*700# |
Додаткові |
|
Додаткові послуги та налаштування |
*123# |
Додаткові інтернет-послуги собі та іншому абоненту |
*301# |
Додаткові голосові послуги собі та іншому абоненту |
*040# |
SMS-послуги собі та іншому абоненту |
*302# |
Програма лояльності «СІМагочі»: інформація для учасників |
*717# |
Послуга «Тарифна підписка»: замовити 6 або 12 пакетів послуг за тарифними планом з вигодою до 15% |
*490# |
Послуга «Другий номер»: інформація та підключення |
*878# |
Поповнення без комісії |
|
За допомогою голосового меню |
4012 або 5433 |
На вебсторінці |
|
У мобільному застосунку «Мій lifecell» |
|
Якщо на рахунку недостатньо коштів |
|
Послуга «Додаткові гроші» |
*117*1# |
Запит «Заплати за мій дзвінок» |
**380ХХXXXXXXX |
Запит «Переказ балансу» |
*111*380ХХХХХХХХХ*ХХХ# |
Запит «Передзвони мені» |
*123*3*380ХХХХХХХХХ# |
BiP SOS-пакет за 1 копійку - 100 хв до кінця доби для дзвінків з месенджера BiP через функцію BiP Out |
*911* |
Роумінг |
|
Перевірка залишку, а також замовлення роумінг-послуг |
*108# |
Контакт-центр lifecell у роумінгу |
38 063 5433 111 |
Технічні |
|
Зміна мови отримання повідомлень від lifecell |
*133# |
Перевірити, чи підтримує ваша SIM-карта 4.5G |
*123* або 5433 (меню 2) |
Встановити СуперПароль |
*123*779# або SMS з текстом PAROL на номер 123 |
**67*[номер]# — переадресовувати, якщо лінія зайнята **61*[номер]# — переадресовувати, якщо ви не встигли відповісти **62*[номер]# — переадресовувати, якщо ви поза зоною досяжності або телефон вимкнений **21*[номер]# — переадресовувати всі дзвінки |
|
Послуга «Автовідповідач» |
**67*5100# — коли лінія зайнята **61*5100# — коли не встигли відповісти на дзвінок **62*5100# — коли ви поза зоною досяжності або телефон вимкнено **21*5100# — переадресування всіх дзвінків |
Скасувати всі типи переадресації |
##002# |
Дізнатися точний час |
*160# |
Дізнатися адресу найближчого магазину lifecell |
545 |
Завантажте мобільний застосунок «Мій lifecell» для зручного та самостійного управління номером!