Questions in Categories
-
-
- Additional funds
- Special number
- Mobile Payment Service
- Balance check
- Balance transfer
- Pay for my call
- SuperPassword
- Detailed bill (for prepaid subscribers)
- Detailed bill (for contract subscribers)
- Call forwarding
- Balance control
- lifecell video
- Number detection lock
- Hidden number detection
- Reserved SIM
- Voice SMS
- Answering service
- Notify me
- Call me back
- Calls managing
- Data and fax transfer
- Service "My new number"
- Information notifications from lifecell
- Service "SMS to fixed number"
- Service "Convenient replacement"
- Service "My number"
- Service "lifecell loan"
- Service "My number and tariff plan"
- Fixed number
- Service "United bill"
- Useful numbers
- International calls
- Promotions
- SIM-card questions
Чи можна користуватись додатковими послугами в кредит?
Ні, в
кредит можна користуватись лише денним пакетом тарифного плану «lifecell шалений день».
Яка вартість послуг понад тарифний пакет "Шалений день"?
Як перейти на тарифний план «Шалений день»?
Для цього необхідно набрати короткий номер *141*20# та кнопку виклику.
Як можна економити на тарифному плані «lifecell шалений день»?
Якщо Ви користуєтесь безлімітним Інтернетом, то Ви можете економити 15 грн щомісяця, сплачуючи одразу за 30 днів денну плату тарифного плану та безлімітного Інтернету за допомогою послуги «Безлімітний місяць».
Якщо ж Ви не користуєтесь безлімітним Інтернетом, то Ви можете економити 10 грн щомісяця, просто підключивши послугу «Шалений місяць», що передбачає внесення денної плати тарифного плану одразу за 30 днів.
Як дізнатись, до якої дати сплачений пакет тарифного плану з послугою «Безлімітний місяць»?
Для цього необхідно набрати на своєму телефоні короткий номер *121# та кнопку виклику.
Яка вартість послуг понад тарифний пакет?
Тарифи понад Пакет послуг: дзвінки на номери lifecell – 0,35 грн/хв, дзвінки на номери інших операторів – 1 грн/хв, мобільний Інтернет – згідно зі стандартними тарифами на послугу доступу до Інтернету, SMS по Україні – 0,59 грн. Для перевірки балансу та залишку об’єму послуг дзвоніть: *111# та *121#.