Questions in Categories
-
-
- Additional funds
- Special number
- Mobile Payment Service
- Balance check
- Balance transfer
- Pay for my call
- SuperPassword
- Detailed bill (for prepaid subscribers)
- Detailed bill (for contract subscribers)
- Call forwarding
- Balance control
- lifecell video
- Number detection lock
- Hidden number detection
- Reserved SIM
- Voice SMS
- Answering service
- Notify me
- Call me back
- Calls managing
- Data and fax transfer
- Service "My new number"
- Information notifications from lifecell
- Service "SMS to fixed number"
- Service "Convenient replacement"
- Service "My number"
- Service "lifecell loan"
- Service "My number and tariff plan"
- Fixed number
- Service "United bill"
- Useful numbers
- International calls
- Promotions
- SIM-card questions
Can I use several Internet offers simultaneously?
Several Internet offers cannot be used simultaneously. However, you can connect the Internet packages “Nichnyi Internet (Night Internet)” and “Internet u roumingu” (Roaming Internet)” together with the Internet offers.
Інструкція щодо зміни облікових даних
Шановні клієнти, задля вашої безпеки нагадуємо про необхідність зміни облікових даних, встановлених за замовчуванням для пристроїв, які підключаються до мережі Інтернет.
Для зміни облікових даних необхідно зробити декілька простих кроків:
- Відкрити сторінку конфігурації пристрою для доступу до налаштувань. Для цього потрібно запустити веб-браузер і в рядку введення адреси вказати дані для входу. Зазвичай це IP-адреса пристрою, який вказаний в інструкції до нього, на коробці або безпосередньо на корпусі пристрою. В якості стандартних IP-адрес зазвичай використовуються 192.168.0.1, 192.168.1.1 або 192.168.2.1.
- Ввести ім'я користувача – адміністратора за замовчуванням і пароль адміністратора за замовчуванням
Ви можете знайти ім'я адміністратора та пароль за замовчуванням безпосередньо для вашого пристрою на веб-сайті виробника або на наліпці на бічній або нижній частині пристрою. У більшості випадків ім'я користувача - admin, а пароль – порожнє місце, тому зміна пароля є вкрай важливою вимогою безпеки. - Змінити пароль адміністрування пристрою.
Інструкції можуть відрізнятися в залежності від виробника пристрою, але загалом вам потрібно знайти сторінку налаштувань безпеки (Security) і змінити облікові дані адміністратора. По можливості радимо змінити також ім'я користувача. - Якщо для підключення до мережі Інтернет Ви використовуєте WI-FI роутер, то вам додатково необхідно змінити пароль за замовчуванням WI-FI мережі роутера. Для цього на сторінці конфігурації роутера знайдіть розділ, що відноситься до безпеки мережі (Wireless Security), і в полі для введення паролю вкажіть новий пароль. У деяких моделях його потрібно ввести повторно для підтвердження.
Замініть пароль на оновлений на всіх ваших пристроях, які підключаються до даного роутера через WI-FI.
How to activate ONLINE 1,5GB service?
You can activate the ONLINE 1,5GB service in the following manner:
Dial *311#, press the call button and approve your request.
How to activate ONLINE 3GB service?
You can activate the ONLINE 3GB service in the following manner:
Dial *312# , press the call button and approve your request.
How to activate ONLINE 7GB service?
You can activate the ONLINE 7GB service in the following manner:
Dial *314# , press the call button and approve your request.
How to activate ONLINE 100GB service?
You can activate the ONLINE 100GB service in the following manner:
Dial *318# , press the call button and approve your request.