Questions in Categories
-
-
- Additional funds
- Special number
- Mobile Payment Service
- Balance check
- Balance transfer
- Pay for my call
- SuperPassword
- Detailed bill (for prepaid subscribers)
- Detailed bill (for contract subscribers)
- Call forwarding
- Balance control
- lifecell video
- Number detection lock
- Hidden number detection
- Reserved SIM
- Voice SMS
- Answering service
- Notify me
- Call me back
- Calls managing
- Data and fax transfer
- Service "My new number"
- Information notifications from lifecell
- Service "SMS to fixed number"
- Service "Convenient replacement"
- Service "My number"
- Service "lifecell loan"
- Service "My number and tariff plan"
- Fixed number
- Service "United bill"
- Useful numbers
- International calls
- Promotions
- SIM-card questions
HOW CAN I CHECK ALREADY CONNECTED SERVICES?
To do this dial a short number *112# and push the call-button.
Як відключити послугу «Безлімітний місяць»?
Для відключення послуги необхідно набрати короткий номер *141*045# та кнопку виклику.
Що я буду отримувати та сплачувати після підключення послуги «Безлімітний місяць»?
Після підключення послуги та сплати платежу 45 грн з усіма податками та зборами Ви з наступного дня після підключення будете отримувати пакети (безліміт на life:), 40 SMSпо Україні та 100 МБ Інтернету) щодня протягом 30календарнихднів без стягнення денної плати.
Якщо Ви підключили послугу одноразово, то після закінчення 30-денного строку у Вас знову буде стягуватись денна плата тарифного плану «Шалений день класичний»та нараховуватись денні пакети послуг.
Якщо Ви підключили послугу на постійній основі, то послуга буде продовжуватись кожні 30 календарних днів при наявності необхідної суми на Вашому рахунку.
Якщо після закінчення 30-денного строку у Вас на рахунку менше 45 грн, буде стягуватись денна плата тарифного плану «Шалений день класичний» 2,00 грн. Як тільки Ви поповните рахунок на суму 45 грн або більше одним платежем, послугу буде подовжено на наступні 30 календарних днів.
Якщо після закінчення 30-денного строку у Вас на рахунку менше 2,00 грн, то пакети послуг не будуть нараховуватись до наступного поповнення рахунку на необхідну суму.
Як дізнатись, до якої дати сплачений пакет тарифного плану з послугою «Безлімітний місяць»?
Для цього необхідно набрати на своєму телефоні короткий номер *121# та кнопку виклику.
Що відбудеться після відключення послуги «Безлімітний місяць»?
Після відключення послуги «Безлімітний місяць» денні пакети послуг будут нараховуватись до кінця сплаченого періоду. Після закінчення 30-денного строку буде стягуватись денна плата тарифного плану «Шалений день класичний».
Наприклад, якщо Ви підключили послугу 01.06.2015, то денні пакети послуг будуть нараховуватись з 02.06.2015 по 01.07.2015 включно. Якщо Ви відключили послугу 20.06.2015, то денні пакети тарифного плану будуть нараховуватись до 01.07.2015 включно, а з 02.07.2015 с Вас буде стягуватись денна плата тарифного плану у розмірі 2,00 грн.