Questions in Categories
-
-
- Additional funds
- Special number
- Mobile Payment Service
- Balance check
- Balance transfer
- Pay for my call
- SuperPassword
- Detailed bill (for prepaid subscribers)
- Detailed bill (for contract subscribers)
- Call forwarding
- Balance control
- lifecell video
- Number detection lock
- Hidden number detection
- Reserved SIM
- Voice SMS
- Answering service
- Notify me
- Call me back
- Calls managing
- Data and fax transfer
- Service "My new number"
- Information notifications from lifecell
- Service "SMS to fixed number"
- Service "Convenient replacement"
- Service "My number"
- Service "lifecell loan"
- Service "My number and tariff plan"
- Fixed number
- Service "United bill"
- Useful numbers
- International calls
- Promotions
- SIM-card questions
HOW CAN I CHECK ALREADY CONNECTED SERVICES?
To do this dial a short number *112# and push the call-button.
Як та коли я можу підключити послугу «Шаледний день кредит»?
Для підключення або відключення послуги необхідно набрати короткий номер *141*32# та кнопку виклику.
Підключити послугу можна лише якщо ви підключились до мережі lifecell більше 90 днів тому.
Як саме відбувається користування послугами в кредит та їх оплата потім?
Якщо на Вашому рахунку недостатньо коштів для внесення денної плати та у Вас підключення послуга «Шалений день кредит, Вам все одно буде нараховано денний пакет тарифного плану (безліміт на номери lifecell, 40 SMS по Україні та 40 МБ Інтернету).
Денна плата почне стягуватись в мінус лише з першого дня користування пакетом
послуг (дзвінків в мережі lifecell, SMS або Інтернету), проте
максимально 3 дні.
Після наступного поповнення борг буде автоматично погашено.
Чи можна користуватись додатковими послугами в кредит?
Ні, в
кредит можна користуватись лише денним пакетом тарифного плану «lifecell шалений день».