Join lifecell with your number(s) (MNP)
1. Будь-ласка, зверніться для оформлення заявки через заповнення інтерактивної формина офіційному веб-сайті або зателефонуйте на номер 0 800 202222.
2. У заяві на перенесення номера (номерів) необхідно зазначити:
- абонентський номер (номери), перенесення якого (яких) вимагається;
- повне найменування*, місцезнаходження та ідентифікаційний код згідно з Єдиним державним реєстром підприємств та організацій України. Уповноважена особа абонента - юридичної особи повинна пред’явити оригінал документа, що підтверджує повноваження на здійснення перенесення абонентського номера (номерів) такої юридичної особи.
* Зверніть увагу, що назва клієнта має повністю співпадати з найменуванням, зазначеним у договорі з оператором донором
Перелік документів для підключення корпоративного клієнта |
||
Звертається |
Керівник (фізична особа) |
Уповноважена особа |
Юридична особа |
1. На вибір:
2. На вибір:
Дану інформацію можна роздрукувати з сайту Міністерства юстиції України. 3. Для платників ПДВ - копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або копія витягу з реєстру платників ПДВ, роздрукованого з сайту Фіскальної служби України (з датою реєстрації платника податку ПДВ). 4. Банківські реквізити. 5. Печатка (за наявності). |
1. На вибір:
2. Оригінал довіреності на укладання договору. 3. На вибір:
Дану інформацію можна роздрукувати з сайту Міністерства юстиції України. 4. Для платників ПДВ - копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або копія витягу з реєстру платників ПДВ, роздрукованого з сайту Фіскальної служби України (з датою реєстрації платника податку ПДВ). 5. Банківські реквізити. 6. Печатка (за наявності). |
Фізична особа - підприємець |
1. Оригінал діючого внутрішнього паспорту громадянина України або паспорту громадянина України у формі ID-картки. 2. На вибір:
Дану інформацію можна роздрукувати з сайту Міністерства юстиції України. 3. Для платників ПДВ - копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або копія витягу з реєстру платників ПДВ, роздрукованого з сайту Фіскальної служби України (з датою реєстрації платника податку ПДВ). 4. Банківські реквізити. 5. Печатка (за наявності). |
1. Оригінал діючого внутрішнього паспорту громадянина України або паспорту громадянина України у формі ID-картки. 2. Оригінал довіреності на укладання договору. 3. На вибір:
Дану інформацію можна роздрукувати з сайту Міністерства юстиції України. 4. Для платників ПДВ - копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або копія витягу з реєстру платників ПДВ, роздрукованого з сайту Фіскальної служби України (з датою реєстрації платника податку ПДВ). 5. Банківські реквізити. 6. Печатка (за наявності). |
3. Подайте поточному оператору заяву про припинення надання послуги (послуг) у зв’язку з послугою перенесення номеру), що буде підставою для поточного оператора припинити базове надання телекомунікаційної послуги (послуг) та нарахування абонентної плати в момент завершення послуги перенесення номеру. При цьому, до моменту портації послуги надаються.
4. Отримайте ідентифікаційну телекомунікаційну картку(-ки), укладіть договір та за необхідності придбайте кінцеве обладнання
У випадку, якщо ви не отримали ідентифікаційну телекомунікаційну картку та/або не уклали договір протягом 30 календарних днів, заява на перенесення номера(-рів) скасовується та абонент продовжує отримувати телекомунікаційні послуги у поточного оператора.
Тривалість перенесення номеру
З моменту звернення абонента до оператора-реципієнта до фактичного перенесення номера пройде 1 робочий день. В цей термін включається подача заяви на перенесення номера, взаємодія операторів між собою, необхідність отримання нової SIM-карти і безпосередньо технічний процес перенесення номера. Сам процес перенесення номера може тривати до 3-х годин.
При бажанні, абонент може вказати в заяві більш пізній термін перенесення номера, але не більше, ніж 30 календарних днів з моменту подачі заяви.
Часи перенесення номеру
Перенесення номеру можливе з понеділка по п’ятницю в робочі дні з 10:30 до 17:30 (п'ятниця до 16:00).
Абоненту юридичній особі можуть відмовити у послузі перенесення номеру, якщо:
- право користування абонентським номером (-ами), на перенесення якого подана заява, належить іншій юридичній особі, або якщо на підставах, визначених законодавством, за цим номером припинено надання послуг абоненту, який заявляє про бажання його перенести;
- абонент, який бажає перенести номер, під час перенесення абонентського номера подав заяву про перенесення цього самого абонентського номера іншому Оператору-отримувачу;
- після останнього перенесення абонентського номера не минуло 30 календарних днів;
- абонентом у заяві про перенесення абонентського номера зазначено неповні та/або недостовірні дані;
- оператор-отримувач не здійснює діяльність в населеному пункті, у якому Абонент планує отримувати послуги з використанням перенесеного абонентського номера;
- у зоні нумерації, в якій знаходиться номер абонента, що подав заяву на перенесення, не забезпечується процедура встановлення внутрішньозонових з’єднань з використанням семизначних зонових номерів відповідно до Плану переходу на перспективну систему нумерації телефонної мережі загального користування України;
- відсутня технічна можливість організації нової абонентської лінії оператором-отримувачем.
Оператор не має права накладати обмеження на абонентів щодо можливості отримання ними послуги перенесення номеру, у тому числі за наявності невиконаних зобов’язань за договором про надання телекомунікаційних послуг з Базовим оператором. При цьому отримання послуги перенесення номеру не звільняє Абонента від обов`язку відшкодовувати буд-які види заборгованості, що виникла у ході споживання послуг Базового оператора.
Абонент можете вибрати будь-який тарифний план, доступний для підключення. Ознайомитися з доступними тарифами можна на сайті оператора, в магазині або по телефону лінії підтримки.
Абонент повинен забрати SIM-карту до бажаної дати та часу портації. Якщо абонент прийшов за SIM після вказаної в заяві дати і часу в часи, доступні для перенесення номеру (пн-чт 10:30-17:30, пт 10:30-16:00), дата портації переноситься на +1 робочий день, якщо пізніше цього часу, +2 робочі дні. Час перенесення у таких випадках змінюється на 11:00.
Якщо абонент не забрав SIM-карту на 30-й день з дати подачі заявки на перенесення, заявка скасовується автоматично.
У разі, якщо абонент не звернувся для отримання SIM-карти до оператора-реципієнта, процес перенесення номера автоматично призупиняється. Якщо абонент не прийшов для отримання SIM-карти протягом 30 календарних днів, заявка на перенесення автоматично скасовується. Також абонент може відмовитися від послуги перенесення номера протягом половини строку, встановленого для перенесення номеру.