Гарантія та повернення

Гарантія


Весь товар має документи про підтвердження його відповідності вимогам нормативних документів у сфері телекомунікацій та офіційну гарантію від виробника. Разом із товаром ви отримуєте талон, в якому зазначений гарантійний строк. Цей термін може варіюватися від 12 до 36 місяців. Уточнюйте інформацію на сторінці конкретного товару або у менеджера компанії.


Відмова в гарантії


Гарантія не діє після закінчення зазначеного терміну або при недотриманні умов використання товару. У такому випадку покупець завжди може звернутися у сервісний центр виробника, щоб скористуватися платним сервісним обслуговуванням.

Всі адреси авторизованих сервісних центрів ви можете дізнатися за номером телефону: 0800-20-22-20. Телефонуйте безкоштовно зі стаціонарних телефонів та номерів мобільних операторів в межах України.


Обмін і повернення


Товар належної якості можна обміняти протягом 14 днів з моменту купівлі згідно із Законом України «Про захист прав споживачів» (наведена інформація є довідковою, для отримання більш детальної інформації, будь ласка, звертайтесь безпосередньо в магазин lifecell).


Перед поверненням переконайтеся, що:

  • товар не був у користуванні, не має подряпин чи пошкоджень, а програмне забезпечення не піддавалось змінам;
  • товар повністю укомплектований і упаковка не пошкоджена;
  • збережено ярлики і заводське маркування товару;
  • у вас є розрахунковий документ, виданий разом з товаром при купівлі.


Якщо на момент обміну аналогічного товару в магазині немає, ви маєте право обміняти його на аналогічний при надходженні у продаж або придбати будь-які інші товари, сплативши або отримавши різницю у вартості. Ви також можете розірвати договір купівлі-продажу та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару.


Обміняти товар можна в магазині lifecell, де ви його придбали.


Якщо хочете обміняти товар, доставлений кур’єром, звертайтеся за номером телефону: 0800-20-22-20. Дзвінки безкоштовні зі стаціонарних телефонів та номерів мобільних операторів в межах України.


Якщо отриманий товар виявиться неналежної якості, ви завжди можете обміняти його або отримати сплачені кошти. У цьому випадку висновок авторизованого сервісного центру виробника повинен засвідчити, що умови експлуатації товару не були порушені.


Пам’ятайте, що ТОВ «лайфселл» не є виробником чи продавцем товару та не здійснює його сервісне обслуговування (в т. ч. впродовж гарантійного строку). Безпосередніми продавцями товару є наші партнери, укладення договору про купівлю-продаж з якими здійснюється в пункті продажу зі статусом «Магазин лайфселл» (магазин lifecell).

Текст помилки

Коментар

відправити відмінити
Ви вибрали занадто багато тексту